вторник, 13 февраля 2018 г.

Завдання на карантин

Математика

Пояснення нового матеріалу. Прошу учнів прочитати або батьків  - пояснити дітям.

Прямокутний паралелепіпед

Це просторова фігура. Тобто вона знаходиться у просторі. Якщо її покласти на стіл, то не всі точки цієї фігури доторктуться до поверхні стола. А іще паралелепіпед називають об'ємною фігурою. Форму прямокутного паралелепіпеда ми можемо побачити у пеналі, коробці від взуття, шафі...
Картинки по запросу прямокутний паралелепіпед картинки

Картинки по запросу прямокутний паралелепіпед картинки

Картинки по запросу прямокутний паралелепіпед картинки
Візьміть у руки любий предмет, який має форму прямокутного паралелепіпеда. Якщо розглянути його, то ми можемо побачити 6 граней (сторін), форма яких - прямокутник. Саме тому він і прямокутний. Крім того ми можемо побачити 8 вершин (як вершини гір): 4 вершини знизу і 4 - зверху. А іще у цій фігурі 12 ребер (довгі, як ребра людини): 4 ребра у нижньому прямокутнику (сторони цього прямокутника) і 4 ребра у верхньому прямокутнику, а 4 ребра ніби з'єднують ці прямокутники. Всього - 12 ребер. Прошу запам'ятати: 6 граней, 8 вершин, 12 ребер.
Картинки по запросу прямокутний паралелепіпед картинки
Картинки по запросу прямокутний паралелепіпед картинки
Оскільки це геометричне тіло (фігура), то, як і інші фігури, вона має виміри: довжину, ширину, висоту.

Картинки по запросу прямокутний паралелепіпед картинки
Саме ці виміри дають нам змогу знайти об'єм прямокутного паралелепіпеда.
Уявіть собі коробку від взуття, яку потрібно наповнити кульками, пірамідками, кубиками. Які із даних іграшок найщільніше заповнять коробку? Звичайно, кубики! Ще в давні часи це зрозуміли математики і почали вимірювати заповнення такої фігури кубиками. А саме "заповнення" почали називати об'ємом.
Отже об'єм вимірюється кубиками (кубічні міліметри, кубічні сантиметри, кубічні дециметри, кубічні метри). Щоб знайти об'єм потрібно дізнатися, скільки кубиків вміщається у дану фігуру. Для цього використовують формулу:
V = a . b . c
Де V - об'єм, a - довжина, b - ширина, c - висота.
Всі діти люблять гратися кубиками. Розгляньте кубик. Він теж має 6 граней, 8 вершин, 12 ребер. Отже кубик (куб) - це теж прямокутний паралелепіпед. Тільки грані у нього мають форму квадрата, а ребра всі рівні (однакові)

Картинки по запросу прямокутний паралелепіпед картинки
Об'єм куба знаходиться так:
V = a . a . a
Адже всі виміри (довжина, ширина, висота) однакові.

Домашнє завдання

Вівторок
П. у. 14
Прочитати пояснення
№ 1 Щоб знайти площу поверхні куба, потрібно знайти площу однієї грані (S = a . a), і результат помножити на 6, оскільки куб має 6 рівих граней.
№ 2 Після завдань (а, б, ...) записати відповіді. Наприклад: верхня MNPK.
№ 3 На малюнку вказані виміри. Кожний вимір повторюється 4 рази (по 4 рівні ребра). Тому 12см . 4, 5см . 4, 3см . 4. А потім результати додати.
Підручник
с. 107 №675,
с. 109 № 684 (без оберненої)
Привезли - 1 ц
Мішки - 70 кг
Пакети - ? кг, ? п. по 5 кг
         Розв'яізання:
1 ц = 100 кг
1) ......
Середа
П. у. 14
№ 4, 5, 6 (виміряти любий предмет удома)
Підручник
с. 110 № 693 (розв'язати задачу і скласти та розв'язати 1 обернену)
Четвер
П. у. 14
№ 7 Потрібно за приклад взяти свою кімнату, розглянути, де довжина, ширина, висота. Щоб знайти площу всіх стін, потрібно спочатку знайти площу кожної стіни, а потім їх додати.
№ 8 (в)
П. у. 15
№ 5 ( у робочому зошиті з  перевікою)
Підручник с. 106 № 668.
П'ятниця
П. у. 15
№ 6, 7, 9,
№ 10 (а, б, г) у робочому зошиті.
№ 12.

Українська мова

Вівторок
1. Записати з пам'яті 10 слів з орфограмами (префікси роз-, без-, пре-, при-, з-, с-; корені тер, тир, мер, мир, бер, бир: сумнівні приголосні, апостроб, власна назва...)
2. Розбір слів за будовою: захотіла, передзвін, пресмішний
3. Відмінювання іменників: мама, стіл. Позначити закінчення.
Зразок
Н. в. хто?, що? земля, тато,
Р. в. (немає) кого?, чого? землі, тата,
Д. в. (даю) кому?, чому? землі, тотові,
Зн. в. (бачу) кого?, що? землю, тата,
Ор. в. (милуюсь) ким?, чим? землею, татом,
М. в. на кому?, на чому? на землі, на татові.
Середа
1.Записати з пам'яті 10 слів з орфограмами.
2.  Розбір слів за будовою:  проходила, засніжений, кошенятко.
3. Відмінювання іменників: село, цифра. Позначити закінчення.
Четвер
1.Записати з пам'яті 10 слів з орфограмами.
2.  Розбір слів за будовою: підписаний, школярик, проходжу.
3. Вивчити словникові слова з ненаголошеними е/и.
 Диван, директор, дитина, абрикос, лимон, кишеня, цибуля, пиріг, вулиця, гриміти, читання.
П'ятниця
1. Вивчити словникові слова з ненаголошеними е/и.
 Метро, дятел, олень, електрика, бензин, метал, верблюд, бетон, цемент, механік.
2. Відмінювання іменників: театр, весна. Позначити закінчення.



























четверг, 8 февраля 2018 г.

Завдання на карантин

Українська мова

Четвер
С. 131, впр. 315 (1, 2 - письмово),
с. 132, впр. 317,
с.133, впр. 319 (усно) Звернути увагу на те, в українській мові є ряд іменників, які не змінюються за числами. Вони вживаються або тільки в однині ( другий стовпчик) або тільки у множині (перший стовпчик).
П'ятниця
с. 132, впр. 318,
с. 133, впр. 320, с.133, впар. 321 (письмово - заголовок, 5-7 речень).
с.134, впр. 322.
Понеділок
с. 134, впр. 323 (усно), 325 (письмово)
с. 136, впр. 327 (У реченнях підкреслити головні члени речення),
с. 137, впр. 329 (списати текст).

Математика

Четвер
П. у 12
№№ 11, 12,
у. 13
№№1, 2, 3.
№ 6(у робочому зошиті, крім ж).
П'ятниця
П. у. 13
№ 4 (формула: р = с + 21),
№5, 7,
у. 14
№ 9 (а, б, в, д) в робочому зошиті
№ 11( в робочому зошиті).
Понеділок
П. у.14
№№ 12, 13, 10,
Підручник
с. 110, №№695, 694

понедельник, 5 февраля 2018 г.

Завдання на карантин

Добрий день, шановні батьки!
Оскільки карантин іще триває, даю завдання для дітей на два дні.

Українська мова

Понеділок
С. 128, впр 305 (усно), 306 (1, 2), с. 130, впр. 310.
Вівторок
с. 130, впр. 311, 312 (письмово).

Математика

Понеділок
П. у. 11
№№ 9, 10.
№ 11 Нагадую, що ми до хвилин додаємо хвилини, до секунд додаємо секунди - записуємо результат. Якщо у секундах більше, ніж одна хвилина, перетворюємо у хвилини та секунди і хвилини додаємо до хвилин. (12 хв 23 с + 7 хв 52 с = 19 хв 75 с = 20 хв 15 с)
№ 12 Задачі на тривалість події.  Пригадуємо, як знайти тривалість, початок події, кінець події. Записуємо вираз і обчислюємо.
№№ 13, 14 - додаткові на високий бал.
П. у. 12 № 1 (у робочому зошиті).
Вівторок
П. у. 12,
№ 3 ( у робочому зошиті: Якщо n = 7, то ...)
№№ 4, 5, 6,
№7 (у робочому зошиті)
№№ 9, 10.

Читання

Читати свої книги. Готуємо презентацію улюбленої повісті (автор, назва повісті, головні герої, найцікавіші події). Презентація усна. Дитина повинна за дві хвилини розповісти про повість, яку прочитала. 

вторник, 30 января 2018 г.

Завдання на карантин

Українська мова

Вівторок
С. 122, впр. 288 (1,2), впр. 290 (списати весь текст, підкреслити іменники).
Середа
С. 123, впр. 292, с. 124, впр. 295 (списати речення, підкреслити підмет і присудок, над словами позначити частини мови).
Четвер
С. 124, впр. 296 (виконати завдання, у дібраних словах ІІ стовпчика позначити закінчення, основі, корінь, суфікс), впр. 297 (1, 2)
П'ятниця
с. 125, впр. 299 (1, 2), с. 127, впр. 302 (усно), впр. 303 (1, 2).
Крім того повторити всі правила по будові слова та іменнику, вивчити відмінки. Вони є у правилах з будови слова - змінювання іменника за запитаннями. Діти повинні знати назви іменників по порядку та їхні запитання.
Називний (хто?, шо?),
родовий (немає кого?, чого?),
давальний (даю кому?, чому?),
знахідний (знаходжу, бачу кого?, що?),
орудний (орудую, милуюсь ким?, чим:),
місцевий (на кому?, на чому?).

Математика

Понеділок (задавалось у минулу п'ятницю)
П. у. 8
№ 1 - позначити знаком "+" висловлювання. Перед цим є пояснення. Головне зрозуміти, що висловлювання - це речення, яке несе інформацію. Тому спонукальне та питальне речення не є висловлюваннями.Вони не несуть інформацію, а тільки запитують, або  спонукають до дії.
№ 2 ( пояснення на початку уроку 8).
№ 3 (усно).
№ 4 (усно. Вираз не є висловлюванням. Він може стати висловлюванням тільки тоді, коли ми його розв'яжемо. Він стане правильним висловлюванням, якщо розв'яжемо правильно. І стане неправильним висловлюванням, якщо розв'яжемо неправильно.).
№ 5 (позначити "+" або "-".
№ 6 (підкреслити правильне висловлювання).
№ 7 (усно).
№ 8, 9 ( записати кілька виразів і розв'язати).
№ 10 (підказка 14 - а; D = (5, 6, 7, 8, 9, 10); Е - результати виразів).
№№ 11, 12, 13, 14 - виконати завдання у цьому ж зошиті (обов'язкові обчислення).
№ 15 (у робочому зошиті)
№ 16 - за бажанням ( на 12 балів).
Вівторок
П. у. 9
Прочитати пояснення.
№ 1 ( "+" - правильні, "-" - неправильні).
№ 2 (записати число у рядку).
№ 3 (записати поряд рівності). Тут пригадуємо правило, як дізнатися на скільки одне число більше або менше від другого числа. Оскільки 5 більше 3, то від 5 віднімаємо 3, 7 менше 8, тл від 8 віднімаємо 7. Отримуємо рівності: 5 - 3 = 2; 8 - 7 = 1. Аналогічно - більше або менше у кілька разів: 12 : 2 = 6.
№ 4 Записати вираз, підставивши число замість х, коли результат буде неправильний.
№ 5 (виконати завдання, записавши напроти слова "вираз" або "висловл.").
№6 (заповнити таблицю)
№ 7 (у робочому зошиті) Якщо b = 9, то 73540 * b = 73540 * 9 = ... (внизу під виразом обов'язкове письмове обчислення)
№ 8 (усно скласти задачу, напроти записати вираз із числами і розв'язати).
№ 9 (розв'язати рівняння прямо в цьому зошиті).
Середа
П. у. 9
№ 10
№ 11 (у робочий зошит)
№ 12 (розв'язати прямо в цьому зошиті).
№ 13 ( скласти таблицю істинності)
П. у. 10
Прочитати пояснення.
№ 1 (розв'язати рівняння прямо в цьому зошиті, виконуючи обов'язково на вільних місцях обчисленя).
Четвер
П. у. 10
№№ 2, 3, 4 (виконати завдання).
№ 5 ( у робочому зошиті).
№ 6, 7, 8, 9 (виконати завдання)
П'ятниця
П. у. 11
Прочитати пояснення
№№1, 2 (виконати у робочому зошиті).
№№ 3, 5, 6, 7, 8 ( виконати завдання).

Літературне читання

с. 77 - 82 (читати, переказувати,відповідати на запитання)

Природознавство

Проект "Вирощування культурних рослин"
Вибрати одну із культурних рослин і розповісти вирощування і догляд від посіву до збирання урожаю. (не кущі і дерева). Бажано, щоб рослини не повторювалися. Робота має бути на аркуші А-4, складеному у книжечку. Бажано менше тексту. Можна використовувати схеми, фото...









понедельник, 22 января 2018 г.

На уроках

Првчилися всього тиждень - і раптом хвороби. Та це минеться. Всім зичу здоров'я. Але навчання не відміняється.

Математика

Працювали у зошиті Петерсон. Знайомимося із мірами часу. Діти уже повинні знати:
Рік (365(366) діб, 12 місяців),
місяць (28, 29, 30, 31 доба)
тиждень (7 діб),
доба - 24 год,
1 год - 60 хв
1 хв - 60 с.
Все це є у зошиті Петерсон.
Сьогодні опрацювали урок 5.
Звернути увагу на розв'язування задач.
Час триває від меншого показника часу до більшого.
Щоб знайти час після події, потрібно до меншого показника додати час, який тривав.
Щоб знайти час до події, треба від більшого показника відняти час, що тривав.
Щоб знайти час, що тривав, потрібно від більшого показника часу відняти менший.
Крім того, прошу попрацювати із стрілковим годинником.

Літературне читання 

Читати байку.

Лев і Миша
Байка
Старенька Миша горювала:
Їй ніде, бідній, було жить,
Голівоньки на старість притулить:
Сама собі по світові блукала…
Діток нема: були колись –
Теперечки по світу розбрелись.
Одним одна зосталась мати.
Пішла вона звичайненько прохати,
Щоб Лев в дуплі дозволив їй,
Самотній та старій,
Хазяйство завести маленьке
Біля їх милості близенько.
       Хоч сила всім страшна твоя,
Хоч пан ти, – каже, – між панами,
Та хто зна, що ще буде з нами:
В пригоді, може, стану й я…
 –  Хто? Ти? – Лев заревів, – така погана?
Мене, такого пана,
Сюди задурювать прийшла?..
Пішла!
Бач, теревені розпустила!
Тікай, поки ще ціла! –
Злякалась Миша та притьмом,
Поміж травою, лопушком,
З переполоху почухрала –
Туди-сюди – й з очей пропала.
Раз Лев пішов поживи розглядать,
Та у тенета і піймався.
Рвонув він раз – тенета не тріщать;
Удруге, втретє – ні… Вже як не силкувався,
Як не ревів, як не вертів,
А все-таки не вивертівсь – зостався.
Прибігли люди, узяли,
Звязали бідного та й повезли
По ярмарках в залізній клітці
На диво світові всьому,
Прийшлося гірко бідному йому…
Згадав про Мишу, що вона казала,
Тай дума, плачучи: «Якби вона була,
Загинути б мені, дурному, не дала:
Тенета б всі попрогризала…
І я б гуляв оце в зеленому гаю,
Мов у раю…»
А сам, сердешний, слізоньки ковтає:

Є каяття, та вороття немає.

Вітаємо іменинника

Вітаємо Богачук Настуню з днем народження!!!!!
Бажаємо 
  Міцного здоров'я!!!!!!!!!!
     Успіхів у навчанні!!!!!
         Хороших вірних друзів та подружок!!!!!!!!!!!!!
            Будь завжди такою веселою, доброю, старанною, гарною дівчинкою!
              Нехай тобі щастить у житті!!!
А батькам бажаємо пишатися такою чудовою розумною дівчинкою !!!
Картинки по запросу Привітання з днем народження картинки

вторник, 9 января 2018 г.

Вітаємо Семенюк Дашулю з днем народження!!!!!
Бажаємо 
  Міцного здоров'я!!!!!!!!!!
     Успіхів у навчанні!!!!!
         Хороших вірних друзів та подружок!!!!!!!!!!!!!
            Будь завжди такою вихованою, веселою, доброю, старанною, дівчинкою!
              Нехай тобі щастить у житті!!!
А батькам бажаємо пишатися такою чудовою розумною дівчинкою !!!
Картинки по запросу привітання з днем народження