среда, 13 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня ТЕАТР

Тема дня
Як створити театр? 
Хто автор вистави?

ЯДС (Соціальна і здоров'язбережувальна галузь. Громадянська та історична галузь)

1. Привітання.
2. Фонопедична вправа "У кого що всередині"

  • Чи хочете ви бути акторами? (Щоб бути акторами, потрібно тренуватися).
  • Вправа, яка тренує ротик: скоромовка (діти розповідають скоромовку, яку вчили вдома).
  • Зображання звуків коника, носа, телефона...
3. Робота в парах. Гімнастика для пальчиків. Створення персонажу "живої руки". Знайомство з ляльками-рукавичками.
4. Стіна слів. (У вайбері).
5. Знайомство з театром тіней. Мультфільм "Фіксики"

Математика

1. Працювали у робочих зошитах.

  • Прописували ифри 6, 7.
  • Креслили відрізки, довжиною 6 см та 7 см. Давали їм імена (АБ, МС...)
  • Креслили квадрат зі стороною 2 см.
  • Писали самостійну роботу - склад чисел 2 - 6. Роботу перевірила. Той,  хто виконав її бездоганно, отримав наліпку. А решті потрібно працювати над вивченням складу чисел.
До батьків звертаюся із проханням потренувати дітей креслити відрізки.
2. Працювали у зошиті Петерсон (частина - у класі, а частина - на ГПД)
3. Працювали із цифрами. Тому в записниках є запис "Усний рахунок" у тих, хто рахував бездоганно.

Українська мова

1. Буквар: читали с. 42 (вдома читати)
2. "Малюю...": прописували маленьку букву "у", у віршику обводили слова-предмети, ділили слова на склади (усно).
Зошит для друкування: друкували (списували з дошки) слова зі "стіни слів", розбирали слово"ЗАВІСА"
ЗАВІСА - 6 зв., 6 б., 3 скл. (Червоний - голосний звук, синій т- приголосний твердий, зелений - приголосний м'який)

Образотворче мистецтво

Вирізали казкових героїв для "Пальчикового театру". Завтра починаємо пробувати себе в ролі артистів.

понедельник, 11 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня

ТЕАТР

Тема дня
Чому люди ходять до театру?
Навіщо нам театр?

ЯДС (мовно-літературна галузь)

1. Ранкове коло. Привітання (привіт, салют, добридень, вітаю, доброго ранку)
2. Вправа "Дзеркало"
Діти по черзі на вибір говорять:
 - Я Макар. Я радію (сумую, дивуюсь) ось так!
Дитина показує емоцію мімікою. Усі діти як в дзеркалі повторюють.
3. Щоденні новини.

  • Який день тижня?
  • Скільки днів у тижні?
  • Який по порядку у тижні понеділок?
  • Який день є четвертим у тижні?
Діти повинні знати дні тижня та їх кількість.
4. Представлення теми тижня. Діти закреслюють у написаному букви слова, що означає перший день тижня. Залишається слово.
    ПОТЕНЕАДІТЛОКР - ТЕАТР
5. Вправа "Інерв'ю" (робота в парах).
Запитання, які задають діти один одному.

  • Чи був ти у театрі?
  • У якому? Коли?
  • Що сподобалося? Не сподобалося?
  • Що запам'яталося?
  • Що здивувало?
  • Чи сам (сама) брав участь у виставі (виступі на сцені)?
6. Крісло автора.
За бажанням діти по черзі розповідають про свого товариша у парі (про що дізнався у інтерв'ю). На жаль це завдання виявилося важкуватим для дітей. Не про все запитали у товариша, не все запам'ятали.
7. Складання таблиці "Знаємо. Хочемо дізнатися. Дізналися".
8. Рефлексія. Вправа "Мікрофон"
"Люди ходять до театру, бо..."
Діти продовжують речення.

Українська мова

1. Робота з Букарем (с. 40)
2. Робота з театральною афішею.

  • Куди запрошує афіша?
  • На який місяць репертуар?
  • Які вистави пропонуються?
  • Де відбувається дійство?
  • У які дні вистави?
  • О котрій годині розпочинаються?
3. Стіна слів

  • СЦЕНА, 
  • ВИСТАВА, 
  • АКТОР, 
  • ГЛЯДАЧ, 
  • ЗАЛ, 
  • МАСКА  
4. Робота у зошиті для друкування.

  • Списування з дошки друкованими буквами.
  • Звуко-буквений аналіз слова 
СЦЕНА - 5 зв., 5 б., 2 скл.
5. Робота у зошиті "Малюю..."
  • Прописування маленької букви а (с. 4)
  • Розгадування ребуса: ШИШКА - ШАШКИ.
  • Робота із текстом - віршик про антилопу (с. 5): обведення слів-предметів синім кольором, слів-дій червоним кольором. Службові слова - зеленим кольором. Опрацювали тільки 2 рядочки. Більше не потрібно. Вдома прошу цей віршик почитати.
  • Звуко-буквений аналіз слова АНТИЛОПА (С. 5).
Математика
  • Із цифрами сьогодніне працювали, тому запису про усний рахунок у Першокласному запинику не буде. Усі наліпки приклею завтра.
  • Знайомство із цифрою 7 (на що схожа, як пишеться)
  • Обговорення: у яких казках зустрічається число 7 ("Сім гномів", "Про козу та семеро козенят").
  • Робота у зошиті Петерсон (Урок 8).



четверг, 7 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня

ІГРИ

Тема дня
Чого навчає кмп'ютерна гра

ЯДС (Мовно-літературна галузь)

1. Привітання з побажанням
Привіт, Колю. Бажаю тобі гарного дня. (веселого дня, хороших успіхів, багато фішок...)
2. Гра "Крокодил"

  • Об'єднання у команди.
  • Добирарання слова-гри.
  • Один учасник першої команди показує слово другій команді.
  • Команда відгадує.
3. Гра "Я задумала слово" (Предмет, у який можна грати)
Діти ставлять відкриті запитаня, на які можна відповісти "так" або "ні".

  • Він круглий?
  • Він прямокутний?
  • Він твердий?
  • Він м'який?   і т. ін.
Це смартфон.
Розглядання  гаджетівтоворення їх призначеня.
4. Моя улюблена комп'ютерна гра.
5. Знайомство з історією створення комп'ютерних ігор. (фільм)
Обговорення.
6. Слуханя та обговорення оповіданя Марії Олійник "Найкращий друг"

Українська мова

1. Робота над розвитком мовленнєвого апарата.

  • Скоромовка (роздруківку наклеїла у зошит для друкування, прошу вдома довчити)

Проти сонечка бичок
Білий виставив бочок:
- Я не буду більш більш брикати, 
Краще буду засмагати.

  • Розчитка
Читання складів, слів.
2. Читання віршика із зошита.
3. Пояснення нового: тверді та м'які приголосні звуки. Дослідження звуків, які вимовляємо.
4. Робота у зошиті для друкування.

  • Запис слова БАДМІНТОН
  • Визначення  голосних звуків. Обведення їх червоним олівцем.
  • Визначення приголосних твердих звуків. Обведення їх синім олівцем.
  • Визначння м'яких приголосних звуків. Обведення їх зеленим олівцем.
  • Рахуємо звуки, букви, склади. Записуємо.
  • Робота має такий вигляд:
БАДМІНТОН - 9 зв., 9 б., 3 скл.

5. Робота з Букварем, с.39. Скоромовку прошу вдома читати.
6. Робота у зошиті "Малюю...". Ура!!! Зошит завершено! Прошу за вихідні дописати, домалювати все, що не дороблено. У понеділок принести перший зошит у протфоліо і другий для роботи.

Образотворче мистецтво

Повторювали поняття "фрукти" та "городина".
Працювали у листочках та розфарбовували їх.

Цікава математика

Це новий предмет, який буде проводитись по четвергах. Тут ми будемо розвивати логіку, нестандартне мислення. проссторову уяву.  Учитися розв'язувати логічні завдання. На цей урок прошу завести зошит у клітинку на 48 аркушів. У ньому будемо працювати два роки. Прошу його прикрасити так, щоб він відрізнявся від інших зошитів.
Прошу розпитатися свою дитину, що вона сьогодні робила на цьому уроці.




среда, 6 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня
Ігри

Запитання дня
У які ігри грали наші батьки?
Чому потрібні правила гри?

ЯДС (Соціальна і здоров'язбережна галузь/ Громадянська та історична галузь)

1. Ранкове коло

  • Привітання
  • Гра з пальчиками за допомогою віршика-забавлянки (діти отримали роздруківку віршика, прошу вклеїти у зошит з друкування)
Старший встав - не лінувався.
Вказівний за ним піднявся -
Розбудив сусід його.
Той - свого, а той - свого.
Встали вчасно всі брати -
На роботу треба йти.
Гра проводилася із рухами. Нехай діти їх вам покажуть.
2. Руханка-забавлянка "Ми йдемо шукати друга". Розпитайте дітей про цю руханку.
3. Створення нової гри та правил до неї.
Діти самостійно із кубиків LEGO створювали гру та розповідали правила цієї гри.

























Математикка

1. Працювали із цифрами (попереднє, наступне, сусіди числа). Додавали та віднімали у межах 6. Додавали та віднімали 1, 2 у межах10. 
Прошу вас перевірити, на скількки ваші діти вміють це робити. 
Вчора та сьогодні клеїла і щоденики наліпки за усний рхунок.
2. Працювали у зошиті Петерсон Урок 6.

Українська мова

1. Працювали у Букварі (с.38). Повторювали глухі та дзвінкі приголосні, прийомам визначення дзвінких та глухих приголосних.
2. Працювали зі словаи (усно називали звуки та визначали голосні, приголосні, глухі, дзвінкі).
3. Писали у зошитах "Малюю...". Завтра їх завершуємо. З понеділка починаємо працювати у зошитах "Малюю пишу, читаю" №2.

Музичний лекторій. 

Діти були у захваті від концерту. Розпитайтеся їх про це.


понедельник, 4 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня 

Ігри

Запитання дня
Які ігри бувають?
Чому я люблю бавитися в різні ігри?

ЯДС (мовно-літературна галузь)


  • Ранкове коло. Привітання.
  • Гра "Розваги"
1. Діти об'єднуються  в групи (за допомогою цеглинок LEGO)
2. Виконання завдань-розваг (потанювати, пострибати, інсценізація казки "Ріпка", заспівати пісню, скласти башту із кубиків...)
3. Гра "Кубик запитань"
  • Діти по черзі кидають кубик з гранями від 1 до 6 крапок. 
  • Яка грань випаде, на таке запитання відповідає дитина:
  • Чому ти любиш бавитися?
  • Яка твоя улюблена лічилка?
  • Яка твоя улюблена гра? Чому?
  • У які ігри ти любиш гратися сам, з друзями?...
4. Розгадування ребуса.
5. Гра з LEGO (парна). Скласти та назвати фантастичну тварину.

Українська мова1. Стіна слів: доміно, лото,, лялька, комп'ютер, телефон, смартфон, співанки, забавлянки, лічилки, мирилки, шахи, шашки.

2. Робота у Букварі.

  • Дослідження малюнка (Що відбувається на малюнку? Які ігри рухливі? Настільні? Для вулиці? Для приміщення?).
2. Робота у зошиті для друкування.

  • Списували друкованими буквами слова "шахи", "доміно"
  • Вимовляли та рахували звуки та букви у цих словах
  • Визначали кількість голосних звуків, визначаючи кількість складів.
  • У зошиті має бути записано так:
ШАХИ - 4 зв., 4 б., 2 скл.
ДОМІНО - 6 зв., 6 б., 3 скл.

  • Називали приголосні звуки. Досліджували їх вимову.
  • Прийшли до висновку, що  у першому слові приголосні глухі (При вимові не відчувається вібрації на передній частині шиї)
  • У другому - всі приголосні дзвінкі (При вимові відчувається вібрація на шиї)
3. Робота у зошиті "Малюю..."
Розфарбовували та прописували на с.40-41.

Математика

1. Працювали із числовим рядом

  • Попереднє, наступне, сусіди
  • Додавання та віднімання у межах 6, додавання, віднімання 1 у межах 10.
  • Склад чисел 2, 3, 4, 5.
2. Склад числа 6

  • Із кубиками LEGO досліджували склад числа 6.
  • Завчали напам'ять склад числа 6 (малюнки): 
  • 6 - чайник
  • 1 і 5 - Буратіно з яблуком в руках
  • 2 і 4 - лебідь на стільці
  • 3 і 3 - Метелик (крила метелика)

Розпитайте дітей історію, яку ми  склали на уроці.
3. Повторювали лінії: пряма, крива, ламана.
    З'ясували, що крива та ламана лінії  можуть бути замкнені та незамкнені. Пряма лінія - не замикається.
4.  Зошит Петерсон. Урок 4.
Оскільки у більшості дітей були виконані завдання в уроках 2 та 3,ми сьогодні опрацьовували урок 4. На ГПД опрацювали урок 2  з тими дітьми, у яких не були  виконані завдання. Урок 3 можна опрацювати вдома, або на ГПД у четвер.

Іменинники

Вітаємо Дмитрієва Кирилла з днем народження!
Бажаємо міцного здоров'я, успіхів у всьому. Нехай збуваються всі мрії!!!
А батькам бажаємо пишатися таким чудовим хлопчиком!!!

Картинки по запросу привітання з днем народження картинки для дітей

ІІ чверть

Вітаю учнів та батьків із початком ІІ чверті!
Бажаю діткам гарних успіхів у навчанні та саморозвитку!!!!