вторник, 31 августа 2021 г.

 Добрий день, шановні батьки та учні 3-І класу. 

Щиро вітаю вас з новим навчальним роком! 

Бажаю своїм улюбленим учням вдалого початку у третьому класі, натхнення, яскравих вражень, цікавих зустрічей і відкриттів! Сміливо ступайте у світ пізнання! А я намагатимуся зробити все можливе, щоб навчання та спілкування у школі давало тільки позитивні результати!

А батькам бажаю сміливо іти рука об руку зі своїми дітками! Підтримувати їх та вірити в їхній успіх! У нас все вийде!!! 

В ДОБРУ ПУТЬ!!!



понедельник, 18 мая 2020 г.

Дистанційне навчання 18.05 - 22.05

Тиждень 33
Тема "ЛІТО"
Стіна слів, завдання з природознавства, математики у Класрумі.

Понеділок

Українська мова
Буквар
С.77 Розглянути малюнок. Що відбувається на малюнку?
С. 78 Розгадати ребуси.
Списати речення з Букваря (внизу) у робочий зошит. Позначити слова-предмети, ознаки, дії.
Виконати звуко-буквений аналіз слів "Людині", "Дощ". Нагадую, що буква "щ" прозначає два звуки (шч)
Математика

  • Виконати шифрувальник (класрум).
  • Накреслити у робочому зошиті прямокутник КМСР  зі сторонами 3см та 1 см. А потім квадрат АВНО, периметр якого дорівнює периметру прямокутника. Позначити довжину сторін.

Вівторок

Українська мова
Буквар 
С. 79 Вірш "Дивосвіт" читати.
Робочий зошит
Аудіодиктант (фото диктанта надіслати на Е-пошту)
Математика
  • Приклади у Класрумі.
  • Склад числа 11 (вивчити напам'ять за запропонованою казкою). Можете прочитати її дитині. А можна дати самостійно прочитати казку. 
  • До даної казки намалювати ілюстрацію (образотворче мистецтво)
                                            Барабанні палички
              Жили були Барабанні палички. Вони лежали на полиці і мріяли про те, як їх візьме хтось і почне відбивати ритм на барабані. Але ніхто не приходив до них. Барабанні палички лежали і сумували.
              Якось повз проходив Лебідь. Він почув голосне зітхання Барабанних паличок.
            - Чому ви зітхаєте? - запитав Лебідь.
           - Та як нам не зітхати, коли ми повинні барабанити, а, натомість, тільки лежимо в тиші, сумно відповіли палички.
           - Давайте, я буду вами барабанити! Але є проблема. Я можу взяти у дзьоба тільки одну паличку. Потрібно відшукати собі товариша. 
           Лебідь подав оголошення, що шукає товариша для гри барабанними паличками. Невдовзі на оголошення відгукнувся Кит. Йому сподобалась ідея грати на барабані вдвох. 
           І почали Лебідь та Кит (2 і 9) виступати з концертами. На сцену вони ставили великий стілець, обвішаний прапорами (4 і 7) різних країн, а на стілець ставили барабан. Самі ставали по обидва боки барабана і відбивали різні ритми. Публіка була у захваті!
           А найбільше аплодували Сніговик та Верблюд (8 і 3). Їм так сподобалась ідея з такими концертами, що вони захотіли приєднатися до артистів. Вони запропонували свій концертний номер із чайником та яблуком (6 і 5). Лебідь та Кит були здивовані чудовим номером та із задоволенням взяли нових артистів у свою команду. 
           Вони об'їхали багато міст зі своїми концертами. 
Як ти гадаєш, який номер із яблуком та чайником придумали Сніговик та Верблюд?

Середа

Українська мова
Буквар 
С. 79 Вірш напам'ять.
Прошу сьогодні або завтра надіслати відео з віршем на Е-пошту.
Робочий зошит
Диктант, який надіслала у вайбер-групу. Фото надіслати у Е-пошту. Прошу у коментарях написати наскільки швидко чи повільно я диктую. Адже для мене це вперше. Але дитина може відстати. Тоді Ви зупиняєте або повертаєтесь на початок.
Математика
Завдання у Класрумі.

Четвер

Українська мова
Читати текст за посиланням

           
"Історія перша. Про літні канікули"

  • Прочитати текст.
  • Дати відповіді на запитання до тексту.
  • Намалювати ілюстрацію.
Робочий зошит
Диктант у Вайбері.
Математика
Розв'язати приклади (у Класрумі або Вайбер), сфотографувати, надіслати на Е-пошту.
Серед прикладів є на додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходлом через десяток.
Пояснюю правила.
Додавання
При додаванні двоцифрових чисел додаємо спочатку десятки, потім одиниці, а потім з''эднуємо (додаємо) результати.
наприклад: 19 + 14 = (10 + 10) + (9 + 4) = 20 + 13 = 33
Віднімання
При відніманні від зменшуваного віднімаємо число частинами
41 - 37 = 41 - 30 - 7 = 11 - 7 = 4
80 - 64 = 80 - 60 - 4 = 20 - 4 = 16.

Чекаю відео вірша!

П'ятниця

Українська мова
Читаємо власну книгу.
Робочий зошит
Диктант (аудіо) у Класрумі або Вайбер. Надіслати на Е-пошту фото.
Математика
Завдання з цікавої математики (виконуємо пря мо на аркуші. У ког немає змоги роздрукувати, - в робочому зошиті.
У класрумі або Вайбер.
№ 14 Для розв'язання малюємо 2 нитки і на них однакову кількість намистинок, більше трьох.
Оскільки переселили 3 намистинки з однієї на другу, то на одній закреслюємо, а на другій домальовуємо. Порівнюємо.
№ 15 Порахувати відрізки (усі, а їх більше, ніж ми зразу бачимо), відповідь записати.
№ 16 Порахувати, записати.
№ 18 Записати відповідь.
№ 19 Не виконувати, малюнок не точний.
№ 20 Намалювати нову фігуру.
№ 21 Потренуватися креслити малюнки безвідривно.
Повторити склад числа 11.





вторник, 12 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

Тема тижня
Я - УКРАЇНЕЦЬ/УКРАЇНКА. Я - ЄВРОПЕЄЦЬ/ЄВРОПЕЙКА.
Стіна слів, завдання з образотворчого мистецтва, української мови (читання) та ЯДС  у https://classroom.google.com/h

Шановні батьки! На цьому тижні перевірні роботи.
Завтра , у середу, я публікую перевірну роботу з математики  у Класрумі о 9-00. Дитина виконує її у зручний для неї та вас час. До кінця дня ви відправляєте її мені на Е-пошту. Перевірену мною роботу я надішлю вам із коментарями. У четвер з української мови - так само.
Дайте можливість дитині самостійно виконати ці роботи. Час виконання 30 - 40 хв.


Вівторок


Українська мова
Буквар
С. 74. Розглянути малюнок. Дати відповідь на запитання "Що відбувається на малюнку?"
С. 75. Виразність мовлення. Познайомитися із прийомами виразного мовлення (жовте віконце)
Гра-дослідження. Прочитати скоромовку за вказанимии інструкціями.Спробувати пограти зі скоромовками нижче.
"Малюю, пишу, читаю"
С. 36. 
Виписати великі та маленькі букви, що позначають голосні звуки (1-й рядок).
Виписати букви, які не позначають жодного звука (1-й рядок).
Виписати букви, які починають ім'я, прізвище, по батькові. Подумати, які це букви - великі чи малі. (2-й рядок).
Математика
Петерсон
Урок 23 
№1. Розв'язати задачі, записуючи розв'язання поряд після знака запитання.
№2. Прочитати задачу, поставити до неї запитання за схемою та розв'язати, записуючи дії біля знаків запитання.
№3 Прочитати задачу, поставити до неї запитання за схемою та розв'язати, записуючи дії біля знаків запитання.
№4 Виконати завдання, записавши (40=20+20; 20=5+...)
№5. Розв'язати приклади, записуючи результати. Розшифрувати.
№6. Вставити числа, щоб запис був правильний.

Середа

Математика
Перевірна робота у https://classroom.google.com/h.

Четвер

Українська мова
Перевірна робота у https://classroom.google.com/h.

П'ятниця

Українська мова
Буквар
С.76. Прочитати текст про Україну.
Вивчити напам'ять Гімн України.
Прослухати пісню Тіни Кароль За посиланням.
"Малюю, пишу, читаю" 
С. 37

Списати текст про Україну з Букваря (с. 76). Записати іще 2 речення із того, що ти знаєш про нашу Батьківщину.
Математика
Петерсон
С. 49 Додаткові задачі. 
Виконати завдання на повторення.
Урок 23 №№7, 8, 9 - за бажанням.




 

понедельник, 4 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

Добрий день, шановні батьки!
Пройшов місяць квітень. А у цьому місяці у нас були іменинники:
Нечипорук Назарій (1 квітня)
Хаджинов Єгор (16 квітня)
Колісник Марія (19 квітня)
Вчора, 3 травня, святкував день народження наш Кушнір Владик. 
Вітаємо всіх іменинників! Бажаємо міцного здоров'я, успіхів у своїх маленьких та великих справах, задоволення від життя!
Прошу пробачення за запізнілі привітання.
Привітання з днем народження дитині - картинки, листівки ...
Тема тижня
МОЯ РОДИНА
Пропоную переглянути з дітьми короткометражні анімовані стрічки про родинні стосунки. Вони навчають емпатії дітей та дорослих
https://womo.ua/multfilmiv-pro-simyu/
Стіна слів та завдання з образотворчого мистецтва, української мови (читання) та ЯДС  у https://classroom.google.com/h

Понеділок

Українська мова
Буквар
С. 70 - розглянути малюнок, розповісти про героїв малюнка.
С. 71. Текст-міркування.

  • Загалом такий текст відповідає на запитанн Чому?
  • Познайомитися із поняттям "Текст-міркування" (жовте віконце).
  • Гра-дослідження. Дослідити текст "Родина важлива".
  • За початком усно скласти текст-міркування (кілька речень - чому у дружній родині і в холод тепло?)
"Малюю, пишу, читаю"

С. 31 . Загадка-акровірш - перші букви кожного рядка складає слово-відгадку.

  • У друкованому тексті загадки позначити слова-предмети, ознаки, дії.
  • Списати загадку віршиком. 
  • Підкреслити двоскладові слова.
  • Після списаної загадки у новому рядку  виконати звуко-буквенний аналіз слова-відгадки.
Математика
Петерсон
Урок 20
№ 3. Розв'язати задачі. Б), в) - записати дані у схему.
№ 4. Порівняти величини. Якщо потрібно, перетворити в однакові одиниці вимірювання.
№ 7. Розв'язати задачу, пригадуючи, з яких половинок складається число 12.
Урок 21
№ 1. Заповнити таблицю. Блакитні клітинки - це доданки, білі клітинки - це суми. Заповнюємо за принципом координат ("Морський бій"). Знаходимо невідому суму, або невідомий доданок. (ціле, частини).

Вівторок

Українська мова
Буквар. С.72

  • Прочитати статтю про українського учителя, письменника, Василя Сухомлинського.
  • Усно поміркувати над висловом "Дитина - дзеркало родини".
  • Усно поміркувати, що означає прислів'я "Дерево тримаєжться корінням, а людина - сім'єю".
  • Ці вислови актуальні для дітей та дорослих. Адже саме ми, дорослі, повинні розуміти, що нащі діти виховуються в сім'ї та сім'єю.
"Малюю, пишу, читаю"

  • Каліграфічна хвилинка. Прописати буквосполучення за зразком. (1-й рядок). 
  • Виконати звуко-буквенний аналіз слова "Сім'я" (2-й рядок).
  • За допомогою олівця розділити ланцюжок на окремі слова.
  • Друкованими буквами записана основна частина розповіді про в'юна. А нижче писаними буквами - зачин.
  • Отже, зачин уже записаний, Потрібно із поданих речень та речення з розділеними словами утворити продовження тексту.
  • Записати утворений текст.
Математика
Петерсон
Урок 21.
№ 2 - розв'язати задачі. Де є схеми - заповнити їх.
№ 3 - розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини.
№ 4 - задача на знаходження периметра многокутника.
Периметр многокутника - це сума усіх його сторін. Щоб знайти периметр многокутника, потрібно всі його сторони додати. (вивчити правило)
№ 5 - завдання на знаходження периметра многокутників. Для цього потрібно виміряти довжину усіх сторін многокутника, записати їх довжини біля самих сторін. Потім додати ці сторони і результат записати у блакитну клітинку.
№ 6 - виконати завдання.

Середа

Українська мова
Буквар. С.73.
Прочитай, виконуючи запропоновані завданняя.
"Малюю, пишу, читаю"
С. 33.

  • Прочитати початок тексту, позначити у всіх словах наголос.
  • Продовжити та записати міркування про собаку (1-2 речення).
Математика
Петерсон
Урок 22
№ 1 - розв'язати задачі:

  • прочитати
  • переказати
  • розв'язати
  • якщо є схема, записати дані у схему
№ 2 - розв'язати задачу, записуючи вирази та розв'язки біля знаків запитання у схемі.
№ 3 дати відповіді на запитання задачі:

  • прочитати
  • переказати
  • записати дані задачі у схему
  • розв'язати задачу, записуючи вирази та розв'язки біля знаків запитання у схемі.

Четвер

Українська мова
Буквар, с. 73. Переказати казку В. Сухомлинського "Найкраща мама".
"Малюю, пишу, читаю".
С. 34

  • Розгадати ребуси та записати розгадані слова (1, 2 рядки).
  • Прочитати текст, виписати з нього слова з апострофом та м'яким знаком. Перше слово з великої букви, наступні - з маленької через кому. Вкінці - крапка.
  • Списати останнє речення з Букваря, с. 72.
Математика
Петерсон
Урок 22
№ 4, 5 - заповнити таблиці, виконуючи дії додавання/ віднімання.
№ 6 - Відгадати слово, розв'язавши приклади. Прошу не забуватися записувати проміжкову відповідь над знаком першої дії та результат приклада.
№ 7 - розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини.
№ 8 - поставити знаки + та -, щоб рівність була правильною.
№ 9 - виконати завдання.

П'ятниця

Українська мова
Читання тексту на вибір у https://classroom.google.com/h
Розповісти, про що цей текст у робочому зошиті (1 речення)
"Малюю, пишу, читаю" 
С. 35 -  прочитати текст та списати один із абзаців. В останньому реченні тексту позначити слова-предмети, ознаки, дії.
Математика
Повторити правила (ці правила дитина повинна знати напам'ять бездоганно):

  • Периметр многокутника - це сума усіх його сторін. Щоб знайти периметр многокутника, потрібно всі його сторони додати.
  • Щоб знайти ціле - треба додати його частини.
  • Щоб знайти частину, треба від цілого відняти іншу частину.
  • Щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше від другого числа, треба від більшого числа відняти менше число.
  • назви чисел при додаванні (доданок, доданок, сума) та відніманні (зменшуване, від'ємник, різниця)

Шановні батьки, після свят  (13.05 та 14.05) для дітей будуть проведені дві діагностичні роботи на перевірку набутих знань та умінь з математики та української мови.
Будуть приблизно такі завдання:
Математика (13.05)
1. Текстова задача із запропонованою схемою на дві дії. Дитина повинна буде розв'язати задачу двома діями з поясненням та  повною відповіддю.
2. Рівняння.
3. Приклади на додавання та віднімання у межах 100, без переходу через десяток, та у межах 20, з переходом через десяток.
4. Приклади на порівняння величин.
5. Креслення прямокутника.
Українська мова (14.05)
1. Прочитати запаропонований текст.
2. Списати частину тексту.
3. Позначити у реченні слова-предмети, ознаки, дії.
4. Звуко-буквенний аналіз слова.
5. Дати повну відповідь на запитання до тексту.

Завдання діти повинні виконувати самостійно з обмеженням часу (30 хв), саме в той день, коли воно дане. В цей же день батьки повинні сфотографувати роботу та надіслати мені на пошту. Роботи мною роздруковуються та зберігаються. Вам на пошту будуть надіслані результати роботи. 
Нагадую, що діти не оцінюються і робота має діагностичний характер (визначаю для себе рівень досягнень). Але вона повинна бути виконана учнем/ ученицею обов'язково. 

Тому прошу батьків спланувати свій день так, щоб дитина могла виконати первірні роботи у ці числа.
Сподіваюсь на співпрацю та Вашу самосвідомість!










понедельник, 27 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

Тема тижня
ВЕСЕЛКА 
Дайте дітям переглянути відео про утворення веселки
https://www.youtube.com/watch?v=O0cUCgSnRmw
Стіна слів та завдання з образотворчого мистецтва, української мови (читання) та ЯДС (природнича галузь) у https://classroom.google.com/h

Понеділок

Музика
Тема "Улюблені мультфільми". Музика до мультфільмів.
Веселка
https://www.youtube.com/watch?v=Lf_-rjxc7gg
Пісенька Єнота
https://www.youtube.com/watch?v=m0CXrqOq4sI
Чунга-Чанга
https://www.youtube.com/watch?v=tSq9jJwi7rM
Українська мова
Буквар - с. 67 (розглянути малюнок - Що відбувається на малюнку?)
С. 68. Зв'язок між змістом тексту і заголовком.
У заголовку відображається тема тексту ( про що іде мова в тексті).
Провести дослідження.
"Малюю, пишу, читаю"
С. 28.

  • Прописати  букви та їх сполучення (1 рядок).
  • Звуко-буквенний аналіз слова "Кольори" (2 рядок).
  • Записати перелітних птахів (3, 5 рядки)
  • Прочитати текст, дібрати до нього заголовок та переказати.
  • Поставити 2 запитання до тексту та записати їх у робочий зошит.
Математика
Петерсон
Урок 19. (віднімання з переходом через 10).
Числа при відніманні називаються: зменшуване (число, яке зменшують, бо від нього віднімають), від'ємник (число, яке віднімають), різниця (те, що залишилося після того, як відняли-відрізали). Раніше ми вчили ці поняття, але діти забули. Прошу з дітьми це вивчити.
№ 1
12 - 5 
При такому відніманні не виходить від одиниць відняти одиниці. Адже від 2 відняти 5 неможливо.
Що при цьому робити?
Можна побачити, що від 12 легко відняти 2.
Отже можна число 5 відняти частинами: спочатку 2, потім 3:
12 - 5 = 12 - 2 - 3 = 7
Саме так пояснюється такий приклад у завданні №1.
Аналогічно виконуємо решта прикладів і з'єднуємо їх між собою.
№ 2.
Віднімаємо числа, розкладаючи від'ємник на "зручні доданки" (які зручно віднімати).
Твкт є пояснення розв'язання прикладу та правильного запису.
Виконати приклади за зразком та перевірити дією додавання (додати різницю та від'ємник).
№ 3 - розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини. Можна називати числа при додавання та відніманні (З.
№ 4 - розв'язати приклади, позначаючи результати проміжкових дій над знаками -, +.

Вівторок

Українська мова
Буквар  - с. 69. Ознайомлення дітей із поняттям "Часопис". Прочитати текст. Познайомитися із фото часописів (журналів, газет). Можливо серед них є такі, які дитина читала.
"Малюю. пишу, читаю"
С. 29.

  • Закінчити текст про лелек. 
  • Дібрати до тексту заголовок.
  • Записати заголовок, початок тексту та іще 2-3 придумані речення.
  • У придуманих реченнях позначити слова-предмети, ознаки, дії.
  • Списати речення з Букваря (с. 68)
Математика
Петерсон
Урок 19.
№ 5 розв'язати задачі:

  • прочитати задачу;
  • переказати задачу;
  • визначити, яку число більше, яке менше, і, відповідно розмістити дані у схемі;
  • розв'язати задачу.
№ 6. Розв'язати задачу:

  • спочатку дізнатися, скільки марок дав Мишко Гені;
  • потім дати відповідь на запи таня задачі.
№ 7 - виконати завданя та записати під "віконцями".

Середа

Українська мова
Текст для читання "Веселка" у https://classroom.google.com/h
Це копія тексту, а у Класрумі є повне завдання.
У тексті переплутані слова. Їх протрібно розплутати та прочитати текст.
                   калесВе 
         кулесВе намож точас чипотиба тілкувнаВо ляз’явється лико цесон міусєтьсяха лотепму щидоку.
        еЦ родпринє вищея жеду рагне. наВо єма міс рівкольо: вонийчер, жерановий, вожтий, ленезий, китбланий, исній, левийофіто.
        калесВе жеду нараг. Вано сядопобаєть місв.
"Малюю, пишу, читаю" с.30

  • Прописати з друкованих великих букв, у яких є даний елемент, відповідні писані (1 рядок).
  • Скласти імена хлопчиків та дівчаток із поданих складів - 4 імені (3, 4 рядок).
  • Скласти та записати всі 3 речення.
Математика
Петерсон
Урок 20
№ 1 - розв'язати приклади, записавши біля кожного результат, та розшифруй вислів.
№ 2 - задача

  • прочитати;
  • переказати;
  • поставити запитання за поданою схемою;
  • Дати відповіді на ці запитання, склавши вирази та розв'язавши їх;
  • Результати можна для зручності записувати біля знака запитання у схемі.
№ 5 - розв'язати приклади.
№ 6 - виконати завдання.

Четвер

Працюємо у Класрумі. підтягуємо всі борги.
Працюймо далі. Усім здоров'я, терпіння, злагоди!

вторник, 21 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання


Тема тижня
СВІТ ТВАРИН
Стіна слів та завдання з музики, фізичної культури (руханки) та ЯДС (природнича галузь) у https://classroom.google.com/h

Вівторок

Українська мова
Буквар, с. 63. 

Розглянути малюнок. Описати тварин, які там зображені.
На ньому є напис "Дивовижні тварини Марії Примаченко".
Марія Примаченко - відома у всьому світі українська самобутня художниця. ЇЇ малюнки схожі на дитячі. Але саме ця особливість і принесла їй всесвітню славу.
Посилання на відео про цю художницю.
https://www.youtube.com/watch?v=gX1O1-EFkk4
В Киеве откроется выставка работ Марии Примаченко - харьковские ...
Фантастичні звірі, що розбіглись світом, або Чому картини ...

"Малюю, пишу, читаю", сс. 24.

  • Прописати писані букви з поданих друкованих, у яких є елемент "о", повторюючи до кінця рядка.
  • Ознайомитися зі словами-родичами, які мають спільну частину (корінь - олен). З'ясувати, чим відрізняються значення цих слів (великий, маленьке, дуже маленьке). 
  • За попереднім зразком та малюнком утворити ланцюжок таких слів (гусак, ..., ...)
  • Продовжити речення про Марію Примаченко.
  • Списати та продовжити розповідь про оленів (якими народжуються оленятка, опис тваринки, чим харчуються, де живуть). 
  • Розфарбувати малюнок.
Математика
Петерсон. 
Урок 16.
№ 5. Виконати завдання. Розв'язання записати поряд.
№ 6. Розв'язати приклади. Прошу не забувати записувати результати біля прикладів. розшифрувати слово.
№ 7. Магічні квадрати. Ці квадрати цікаві тим, що сума чисел по горизонталі, вертикалі та діагоналі однакова. Щоб розв'язати такий квадрат, потрібно знайти суму трьох чисел у вертикалі, горизонталі або діагоналі. Записати цей результат зверху над квадратом (підказка). Потім шукаємо рядки, де є два числа і записуємо третє число таке, щоб сума дорівнювала числу над квадратом. Так робимо до кінця. Всі суми рядків квадрата повинні бути однаковими.

Середа

Українська мова
Буквар.
 С. 64. Текст-опис. У ньому описується зовнішній визляд, властивості, характер людини, тварини , рослини... (визначення у жовтому віконці).

  • Гра-дослідження тесту-опису рака.
  • Прочитати та переказати опис лисички. Малювати не потрібно.
"Малюю, пишу, читаю", с. 25. 

  • Дописати текст-опис, використовуючи слова з довідки.
  • Розфарбувати малюнок.
Математика
Петерсон
Урок 17.
№ 1. Розв'язати приклади-рибки та розфарбувати рибки з рибалками однаковим кольором.
№ 2. Відповісти на запитання задачі, записуючи дії та результати над запитаннями.
№ 3. Виконати завдання.
№ 4. Порівняти значення виразів, не обчислюючи.

Четвер

Українська мова
Буквар
С. 65

  • Прочитати для ознайомлення повідомлення про Михайла Коцюбинського.
  • Можна дітям розповісти про те, що Михайло Коцюбинський деякий час жив у нашому місті. У цій хатині зараз знаходиться музей. Можна знайти в інтернеті фото цього музею (замість екскурсії, яка була запланована).
  • Прочитати казку "Про двох цапків".
  • За можливості, через QR код прослухати казку "Дві кізочки".
  • Порівняти ці дві казки ( чим схожі, чим відрізняються).
"Малюю, пишу, читаю" 
С. 26

  • Прописати подані друковані букви писаними (великі)
  • За поданими малюнками написати відповідні слова (мама: їжачиха, вівця; тато: їжак, баран; маклятко: їжаченя, ягня).
  • Звернути увагу, що і випадку з їжаком слова схожі, а у випадку з бараном - абсолютно різні.
  • Списати перше речення казки "Про двох цапків" (с. 65, а не 60, як у зошиті). Позначити слова-предмети,ознаки, дії. Позначити склади простим олівцем у словах, які мають 3 склади.
С. 27 -  записати свійських тварин.
Математика
Петерсон. 
Урок 17.
№ 5 Виконати дії (5+7, 6+7...), (12- 9, 13-9...), 16-5, 16-6...). Записати результати у кружечки.
№ 6 Порівняти, де можна, неповні числа (поставити знаки більше, менше). Де не можна порівняти, у клітинці поставити знак питання. При порівнюванні чисел звертаємо увагу на десятки або одиниці, одноцифрові/двоцифртові числа...
№ 7 Пригадуємо такі задачі. На промені ставимо рисочки та букви-імена. Хто прибіг раніше - позначка ближче до початку, хто пізніше - далі від початаку. За отриманим рисунком усно відповідаємо на запитання.
Урок 18.
№ 1 Розв'язати приклади, записуючи результати біля прикладів.А потім пекреносимо результати у табличку та розшифрувати слова та вислів.
№ 2 Виправити помилку зеленою ручкою.

П'ятниця

Українська мова
Буквар 
С. 66.

  • Познайомитися із визначенням загадки.
  • Прочитати та відгадати загадку.
  • Розглянути малюнок. Склвасти загадки про тварин. Одну із них записати у робочий зошит.
"Малюю, пишу, читаю" с. 26-27
Виконати завдання за текстом "Переплутанка".
Математика.
Петерсон
Урок 18
№ 3 Розв'язати задачі:

  • Прочитати
  • Переказати.
  • Визначити, що потрібно знайти - ціле чи частину. 
  • Скласти та записати вираз.
  • Розв'язати.
№ 5. Скласти 4 рівності із поданих чисел (9 + 6 = 15...)
№ 6 Заповнити табличку. Звернути увагу, що по горизонталі в кожному наступному прямокутнику паличок стає більше. А в кожному рядку змінюється фігура.
№ 7 Виконати завдання.

Карантин продовжено до 11 травня. Тому працюймо далі в такому ж режимі.
Дякую усім, хто працює! Шановні батьки, ви просто молодці! Адже, я роозумію, що ви не вчителі і вам важко пояснювати, контролювати виконання завдання. При цьому іще й виконувати свою власну роботу. Бажаю вам здоров'я, терпіння, злагоди.
ТРИМАЙТЕСЯ!!!
Картинки Сердечек - Только самые красивые сердечки!

воскресенье, 12 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

Тема тижня
СВІТ РОСЛИН
Стіна слів та завдання з музики, фізичної культури (руханки) та ЯДС (природнича галузь) у https://classroom.google.com/h

Понеділок

Українська мова
Буквар, с. 59. 
Розглянути малюнок. На ньому є напис "Чудові квіти Катерини Білокур".
Катерина Білокур - це українська самобутня художниця, яка не мала спеціальної освіти. Вона все життя прожила в селі. Але твори художниці відомі на весь світ. Основна тематика її картин - це квіти. (прошу коротко розповісти дітям)
5 картин Катерини Білокур, якими захоплюється світ | Львів — місто ...
Famous Ukrainian Artists of 20th Century
У Художньому музеї ім. Ярошенка зберігається 4 картини Катерини ...
"Малюю, пишу, читаю"
С. 20-21

  • Прописати буквосполучення у першому рядку.
  • Звуко-буквенний аналіз слова "Квіти" (2 рядок)
  • Продовжити вислів: Катерина Білокур - (хто це?)
  • Поянити приказку.
  • С. 21 - виконати завдання "Розплутай порівняння..."
Математика
Петерсон
Урок 14 (с. 29)
№ 1. а), б) - після знака питання записати вираз та розв'язати його. Не забувайте записи в дужках.
в), г) - записати дані задачі у схему та розв'язати її.
№ 2 - розв'язати приклади.
№ 3 - заповнити таблицю на склад числа 10, де трикутник та квадрат - частини десяти.

Вівторок

Українська мова
Буквар  - с. 60.
Прочитати вдумливо пояснення у жовтому та блакитному віконцях.
Збагачення мовлення. (дати прочитати дитині або прочитайте їй самі)
       Текст не цікаво читати, якщо у ньому часто повторюються одні і ті ж самі слова. Їх краще замінити схожими за значенням. Якщо зустрічаються слова-ознаки, то висловлення цікавіше, яскравіше, більш різноманітне. 
       Розглянемо текст на с. 60.  Малюнок дерева можна назвати одним словом "дерево". А можна: липа, дерево, воно, його, зелена красуня. Подумай, як іще, та усно зроби кращим цей текст. Прочитай його декілька разів.
"Малюю..." с. 21 - списати з Букваря останні два рядки с. 60.
Математика
Петерсон
Урок 14 (с. 30)
№ 4 - позначити ціле і частини, знайти Х.
№ 5 - розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини.
№ 6 - Порівняти мішки.
№ 7 - завдання з логічним навантаженням. Записати у вигляді виразів.

Середа

Українська мова
Буквар, с. 61

  • Прочитати розповідь про українську письменницю Лесю Українку..
  • Відпрацювати виразне читання вірша Лесі Українки..
"Малюю, пишу, читаю" с.22-23 (не все)

  • Прописати елемент букв (1-й рядок).
  • Доповнити віршик:
уз - уз - занадився пес
чорний, білий...

  • Списати речення з букваря (с. 62)
  • Записати диких звірів (с. 23). Дикі звірі - це звірі, які живуть вільно і за ними не доглядає людина.
Математика
Петерсон
Урок 14 (підготовка до додавання та віднімання з переходом через десяток)
1. Для того, щоб навчитися додавати та віднімати в межах 20 з переходом через десяток, потрібно добре знати склад чисел 2 - 10. Тому прошу серйозно до цього поставитися і повторити з дітьми склад чисел. Повторювати їх щодня до автоматизму.
2. № 1 Заповнити таблицю, додавши кожне число, що розміщене по горизонталі, до кожного числа, що розміщене по вертикалі. Прошу пригадати з дітьми, що числа, які додають, називаються доданками, а результат - це сума (складають в сумку). Якщо виникнуть труднощі при додаванні чисел, де суми більші 10, можна використати будь-які предмети (скласти їх разом та порахувати).
3. Після заповнення таблиці можна її дослідити. Дитина може  помітити деякі закономірності у розміщенні чисел всередині квадрата:
  • У жовтій діагоналі числа записані через одне і вони парні (2, 4, 6, 8, 10, ...)
  • У зеленій діагоналі всі числа однакові (9, 9, 9, ...)
  • Нехай ваша дитина знайде іще якісь цікаві речі у таблиці.
4. № 2. Обчислити суми за таблицею.
5. № 3. Під запитанням записати суми двох чисел, які дорівнюють 13, 17.
6. № 4. Виконати завдання  (2 = 1 + 1;  4 = 2 + 2).
7. № 5. Скласти рівності за зразком а).
8. Робочий зошит
Накреслити  квадрат АВСД зі стороною 3см. Не забути позначити під нижньою стороною її довжину. Знайти суму усіх сторін квадрата, записавши під квадратом.

Четвер

Українська мова
Буквар, с. 62.
Читати виразно вірш Лесі Українки "Вишеньки".
"Малюю, пишу, читаю"
  • Написати текст-розповідь на тему "Лисиця" за допомогою повних відповідей на запитання (с. 22). Обов'язково - заголовок, текст починаємо з абзацу.
Пропоную початок:
                       Лисиця
        Лисиця - дика тварина. Вона живе у лісі у норі.
  • У першому та другому реченні тексту позначити слова-предмети, ознаки, дії.
  • Після розповіді з нового рядка з великої букви виконати звуко-буквенний аналіз слова "Лисиця".
Математика
Петерсон
Урок 15
№ 6.Виконати дії додаванн та віднімання за числовим відрізком, виконуючи кроки вперед або назад. Дослідити приклади в) та г). Зручніше до більшого числа додавати менше.
№ 7. Прочитати задачі, повторити, скласти вираз та розв'язати.
 Звертаю увагу на задачу б). Дідусеві 64 роки. Це на 12 років більше, ніж бабусі. Щоб дізнатися. скільки років бабусі. треба звернути увагу на те, що бабусі менше років, ніж дідусеві (оскільки, за умовою задачі, дідусеві - більше). Тому знаходимо менше число дією віднімання.
Задача в) - повторити правило про порівняння чисел (Щоб дізнатися на скільки...).
№ 8.Відповісти на всі запитання задачі, складаючи вирази.
№ 9. Виконати завдання.

П'ятниця

Українська мова
Буквар, с. 62
Вивчити напам'ять останні дві строфи (стовпчики) вірша:
"Ой вишеньки-черешеньки...
Робочий зашит
Списати пнршу строфу (стовпчик), позначити слова-предмети, ознаки, дії, виконати звуко-буквенний аналіз слова "Вишеньки".     
Математика
Додавання з переходом через десяток.
Щоб додати два числа, сума яких буде більша за 10, потрібно друге число додавати частинками. Перша частинка буде доповнювати перше число до 10, а друга частинка - та, яка залишилася. Розглянемо приклад:

  • 7 + 5  
  • До числа 7 треба додати 3, щоб отримати 10. 
  • Число 5 розкладаємо на дві частинки: 3 і 2.
  • Таким чином до числа 7 додаємо по черзі дві частинки числа 5
  • 7 + 3 + 2 = 12 
Петерсон
Урок 16.
№ 1 Саме таким чином на малюнках пояснюється додавання.
№ 2. Додавання другого числа частинками, які записуємо під цим числом. Розв'язання з поясненням.
№ 3. Заповнити результати в таблиці. Дослідити таблицю.
Висновки, до яких має дійти дитина з допомогою дорослого.

  • При додаванні числа до 9 у сумі (результаті) в одиницях завжди цифра буде на 1 менша, ніж число, яке додавалось: 9 + 4 = 13
  • При додаванні числа до 8 у сумі (результаті) в одиницях завжди цифра буде на 2 менша, ніж число, яке додавалось: 8 + 4 = 12.
  • Нічого у таблиці більше не потрібно дописувати, крім результату обчислення.
№ 4. Розв'язати задачі.