Українська мова
Знайомились із новою буквою
"ел". Вона позначає звуки (л) та (ль). Опрацювали сторінки Букваря. Вдома прочитати ці сторінки 5 разів. У зошиті "Малюй-пиши" прописали велику і малу букви Лл на сторінці 18. Ст. 19 не прописуємо, на уроці у віршику визначили слова-предмети, ознаки, дії.. У зошиті з читання працювали над звуковим аналізом слів, написали самостійну. Радує, що із кожним разом діти все краще виконують цю роботу. Прописала 3 слова для домашнього звукового аналізу. У робочому зошиті з укр. мови писали диктант. Результати завтра. А ось вчорашні диктанти роздала (виконати роботу над помилками). Вчили скоромовку. Прохання вклеїти її у зошит з читання.
Математика
Продовжували працювати над числом та цифрою 7 (урок 9). У зошиті Петерсон намалювали склад числа 7 у малюнках. Прохання опрацювати.
Нове! У робочих зошитах вперше виконували графічний диктант (на зборах розкажу докладніше), у зошиті Петерсон знайомились із ламаною лінією (замкненою та незамкненою).
Природознавство
Тема "Гірські породи". Вели мову про те, де беруться гірські породи, які є гірські породи. Більш детально розглядали пісок та глину. Прохання розглянути відповідні сторінки у підручнику. Нажаль діти забули принести пісок та глину. Прохання на п'ятницю принести звичайний пісок та глину. Будемо розглядати спільне та відмінності. Іще потрібно принести одноразовий прозорий "стаканчик".
Комментариев нет
Отправить комментарий