среда, 18 ноября 2015 г.

На уроках

Українська мова

Знайомились із новою буквою
"ес" У букварі працювали над сс. 44-45: читали, говорили про те, що бувають слова, які мають два значення (сонечко у небі і сонечко-комашка), повторювали значення один - багато. У зошиті "Малюй-пиши" опрацювали сторінку 22 (велика і маленька букви С,с. У зошиті з читання писали самостійну роботу  - звуковий аналіз слів. Нове! Виконували звуко-буквений аналіз слова: спочатку розбираємо слово так, як завжди, потім напроти слова ставимо тире і записуємо кількість звуків, букв, складів. Наприклад: сильно - 5 зв., 6 б., 2 скл. У робочому зошиті писали диктант. Нове! Четвертий рядок - писали речення. Перед цим обговорювали зі скількох слів складається дане речення, з якої букви пишеться речення (велика чи мала), що ставиться вкінці речення, називали кожне слово і лише після цього записували речення під диктовку. Пишу докладно для батьків, чиї діти хворіють. Зошити зі вчорашніми диктантами роздала. Прохання виконати роботу над помилками.

Математика

Продовжували роботу над числом та цифрою 8. Вивчили склад числа 8. За малюнком на берегах робочого зошита. склали історію про ВЕЛИКОГО СНІГОВИКА. Він був такий великий, що не поміщався на одному стільці і сидів на двох (4 і 4). Сніговик був королем, тому носив на голові корону-відро. Йому прислужували Буратіно, Лебідь та Верюлюд. Якось лебідь вирішив вислужитися перед королем і приніс йому гарячого чаю (2 і 6). Сніговик злякався, що розтане  закричав. Його почав рятувати Буратіно, махаючи на нього прапором (1 і 7). І лише Верблюд догодив Сніговику, давши йому смачне холодне яблуко (3 і 5). У п'ятницю підсумковий урок з даної теми, буде самостійна робота. Тому, прохання вдома закріпити. У зошиті Петерсон опрацювали урок 14. У робочому зошиті прохання накреслити іще один прямокутник. Нове! Довжину і ширину прямокутника вказуємо так: 4 см, 2 см (писаними буквами).

Природознавство

Тема "Грунт". У підручнику розгляньте, будь ласка, відповідні сторінки.

Комментариев нет

Отправить комментарий