Українська мова
Знайомились із новою буквою"ес" У букварі працювали над сс. 44-45: читали, говорили про те, що бувають слова, які мають два значення (сонечко у небі і сонечко-комашка), повторювали значення один - багато. У зошиті "Малюй-пиши" опрацювали сторінку 22 (велика і маленька букви С,с. У зошиті з читання писали самостійну роботу - звуковий аналіз слів. Нове! Виконували звуко-буквений аналіз слова: спочатку розбираємо слово так, як завжди, потім напроти слова ставимо тире і записуємо кількість звуків, букв, складів. Наприклад: сильно - 5 зв., 6 б., 2 скл. У робочому зошиті писали диктант. Нове! Четвертий рядок - писали речення. Перед цим обговорювали зі скількох слів складається дане речення, з якої букви пишеться речення (велика чи мала), що ставиться вкінці речення, називали кожне слово і лише після цього записували речення під диктовку. Пишу докладно для батьків, чиї діти хворіють. Зошити зі вчорашніми диктантами роздала. Прохання виконати роботу над помилками.
Комментариев нет
Отправить комментарий