понедельник, 14 декабря 2015 г.

Для тих, хто співає на ярмарку

Друкую слова пісні!

Я казала, в понеділок

підем разом по барвінок.
Ти прийшов - мене нема -
підманула, підвела.
Приспів
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе молодого
з ума з розуму звела.

Я казала, у вівторок
поцілую разів сорок.
Ти прийшов - мене нема -
підманула, підвела.

Я казала, у середу
поженем разом череду.
Ти прийшов - мене нема -
підманула, підвела.

Я казала, у четвер
підем разом на концерт.
Ти прийшов - мене нема -
підманула, підвела.

Я казала, у п'ятницю
підем разом по суницю.
Ти прийшов - мене нема -
підманула, підвела.

Я казала, у суботу
підем разом на роботу.
Ти прийшов - мене нема -
підманула, підвела.

Я казала, у неділю
підем разом на весілля.
Ти прийшов - мене нема -
підманула, підвела.

Комментариев нет

Отправить комментарий