четверг, 18 февраля 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжували працювати над буквою. "ха".
Завершили роботу у зошитах "Малюй-пиши". Читали текст на с. 98-99. Вдома, прохання, читати виразно. Іще на с. 97 - вивчити колискову пісеньку. Нове! У зошиті з читання виконували звуко-буквений аналіз слів із буквою "я" (наша наступна буква). Буква Я позначає два звуки на початку слова, після  голосного та після твердого приголосного (після апострофа). Це правило потрібно вивчити на понеділок. У зошиті з читання записано 3 слова для звуко-буквеного аналізу. У робочому зошиті потрібно списати 3 останні речення на с. 98.
Писали диктант. Загалом результати дуже хороші, хоча когось і засмутять. 8 учнів написали диктант на високий рівень, 14 учнів - на достатній рівень, і всього 5 учнів не "дотягнули". Їм потрібно попрацювати більше над написанням під диктовку. Нажаль, є виправлення. Це теж проблема нашого класу. Роботи із високим рівнем пропоную подивитися.




 Звичайно не все ідеально, але високому рівню вони відповідають.  Вітаю дітей та батьків!

Математика

Працювали у робочому зошиті, готувалися до завтрашньої самостійної роботи. Саме так вона буде виглядати, іще буде прямокутник із периметром. Петерсон - урок 26. Нові рівняння на знаходження "цілого".

Цікава математика

Нажаль, всього 11 учнів на сьогодні виконали 2 домашні задачі . Прошу звернути увагу, що це обов'язкове завдання!
Пропоную нове завдання.
1. 3 роки тому Оленці було 7 років. Скільки років їй буде через 4 роки?
2. Береза вища за яблуню, але нижча за тополю. Дуб вищий за тополю, але нижчий за секвою. Яке дерево найвище і яке найнижче?

Комментариев нет

Отправить комментарий