вторник, 23 февраля 2016 г.

На уроках

Українська мова
Продовжували працювати над букво. "Я".
Читали, працювали у зошитах  "Малюй-пиши". Прохання завершити ці сторінки, якщо дитина не встигла на уроці. У читанці працювали над текстом "Ялта" (сс.102-103). Дещо розповідала про Крим. Розглядали фото, читали текст. Прошу відпрацювати виразність читання цього тексту та розпитати, що нового дізналися на уроці. У зошиті з читання записали слова "Ялта " та "Якір" для звуко-буквеного аналізу. У зошиті робочому прописати зразки та списати заголовок та перші три речення тексту (с.102). У списаних реченнях позначити слова-предмети, ознаки, дії.
Математика
На уроці працювали на новою задачею.
У Марійки було 3 кульки, їй дали іще 3 кульки. Скільки кльок у неї стало. У реченні іде мова про кульки. Що із ними відбувалося? Вони були, потім їх іще дали і потім їх стало. Основні слова: було, дали, стало. Короткий запис виглядає так:
Було - 3 к.
Дали - 3 к.
Стало - ? к.
Якщо Марійці іще дали кульки, то у неї їх стало більше. Тому - дія додавання.
Розв'язувавли рівняння ( три види).
У зошиті Петерсон - урок 29 - до кінця.

Комментариев нет

Отправить комментарий