Українська мова
Знайомилися із новою буквою "Ї".Вона позначає два звуки завжди. Працювали у зошитах "Малюй-пиши" (с. 60), Відпрацьовували правильну вимову та читання цієї букви. Діти дуже часто плутають її із буквою "Й". "Ї" вимовляємо довго, а "Й" - коротко. У Букварі читали сс.116-117. На ГПД на с.116 невеличкий віршик будемо вчити напам'ять, на с. 117 текст будемо читати та переказувати. Писали диктант. Результати мене засмутили. Діти почали писати неохайно (і не тільки диктант, а й у зошитах). На високий рівень написали всього 6 учнів, на достатній - 17 учнів, а решта на середній та початковий. Потрібно працювати над старанністю у письмі. У робочому зошиті на ГПД списуємо віршик та позначаємо слова-предмети, ознаки, дії (с. 116).
Цікава математика
Працювали над логічними задачами. Перевірила виконання завдання у зошиті. На жаль не всі надають значення цьому предмету, але всерівно будемо працювати. Даю нове завдання. Аналогічні задачі ми робили на уроці.Задачі на наступний урок:
1.
На двох тарілках лежить 10 яблук. На
першій тарілці – на 2 яблука більше, ніж на другій. Скільки яблук на кожній
тарілці?
2.
У
Олі у двох кишенях 9 цукерок. У першій кишені на 1 цукерку більше, ніж у
другій. Скільки цукерок у кожній кишені?
3.
По дорозі в їдальню перший клас
пошикувався парами. Катруся і Галочка стоять сьомою парою, якщо рахувати
спереду, і четвертою парою, якщо
рахувати ззаду. Скільки дітей у цьому класі?
4.
Накресли 2 квадрати і поділи їх двома
відрізками: перший на 4 трикутники, а другий – на 4 чотирикутники.
Комментариев нет
Отправить комментарий