Українська мова
Продовжили роботу над вивченням букви "Ю".На жаль, у дітей виникають проблеми щодо написання слів під диктовку із буквами "ю", "я", "й", "ї". Зверніть увагу на письмо під диктовку у класі, де я виправляю помилки. У робочому зошиті писали під диктовку букви, склади, слова з орфограмами. Сьогодні до слова Вінниця додали іще два слова: Південний Буг, Дніпро. Це словникові слова, написання яких дитина повинна знати напам'ять. Крім того, добирали до слова "школа" слова-родичі (шкільний, школяр) та позначали спільну частину. Добирали слова, протилежні за значенням. Такі завдання будуть на самостійній роботі. У зошиті "Малюй-пиши" завершили сторінки із буквою "Ю". У реченнях визначили основу речення. На ГПД у робочому зошиті списуємо заголовок та 2 речення на с.122, позначаємо слова-предмети, ознаки, дії.
У Букварі перевіряла читання (діти читали дуже добре - МОЛОДЦІ). Читали сс.122-123. Прошу попрацювати над читанням, текст "Десять помічників" - переказувати. У четвер та п'ятницю перевірю техніку читання.
Комментариев нет
Отправить комментарий