среда, 16 марта 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжили роботу над вивченням букви "Ю".
На жаль, у дітей виникають проблеми щодо написання слів під диктовку із буквами "ю", "я", "й", "ї". Зверніть увагу на письмо під диктовку у класі, де я  виправляю помилки. У робочому зошиті писали під диктовку букви, склади, слова з орфограмами. Сьогодні до слова Вінниця додали іще два слова: Південний Буг, Дніпро. Це словникові слова, написання яких дитина повинна знати напам'ять. Крім того, добирали до слова "школа" слова-родичі (шкільний, школяр) та позначали спільну частину. Добирали слова, протилежні за значенням. Такі завдання будуть на самостійній роботі. У зошиті "Малюй-пиши" завершили сторінки із буквою "Ю". У реченнях визначили основу речення. На ГПД у робочому зошиті списуємо заголовок та 2 речення на с.122,  позначаємо слова-предмети, ознаки, дії.
У Букварі перевіряла читання (діти читали дуже добре - МОЛОДЦІ). Читали сс.122-123. Прошу попрацювати над читанням, текст "Десять помічників" - переказувати. У четвер та п'ятницю перевірю техніку читання.

Математика

Працювали у робочому зошиті. Вивчали склад числа 12. Більшість дітей запам'ятала склад числа. Розв'язували задачу, приклади, рівняння. Креслили відрізки. Саме такі завдання будуть на самостійній роботі завтра (тому що п'ятниця - останній день перед канікулами). У зошиті Петерсон виконали завдання №5 (урок 2). На ГПД - №6 та прописати у клітинках (урок 2).

Природознавство

Повторювали форми заемної поверхні: рівнинна, горбиста та гориста. Обговорили, що у нашому краї тільки рівнинна та горбиста поверхні. На жаль, зовсім мала частина учнів це знала. А я просила із дітьми закріпити ці знання. Пам'ятайте, що дітей чекає самостійна робота, і за один раз всього не вивчиш. Сьогодні нова тема: водойми. Серед водойм ми познайомилися із річкою, ставком, озером, морем, океаном. Крім того говорили, що є струмки, болота, водоспади. У нашому краї є річки, ставки, озера, болота.












Комментариев нет

Отправить комментарий