среда, 9 марта 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжували працювати із буквою "Це".
У Букварі читали сс.114-115. Прохання відпрацювати виразне читання. У зошиті "Малюй-пиши" дописали другу сторінку цієї букви. Працювали у робочому зошиті. Писали букви, склади , слова, речення під диктовку. Виконували звуко-буквений аналіз слова. НОВЕ! У реченні визначали головні члени речення. Записали правило: "Основа речення - головні слова у реченні". Зошити поміняла, але прохання із дітьми повторити це правило. Із завтрашнього дня зошити буду міняти перед роботою у класі. На ГПД - с.115 (списати заголовок та 4 рядочки, визначити слова предмети, ознаки, дії).

Математика

Працювали у зошиті Петерсон (урок 33 завершили). Працювали у робочому зошиті: задача на зменшення числа на кілька одиниць, рівняння. Оформлюючи задачу, пишемо головні слова повністю, слова "менше", "більше" - повністю, відповідь - повна. Наприклад: 14 марок у Сашка.
Таким чином короткий запис виглядає так:
Максим - 16 м.
Сашко - ? м., на 21 м. менше (стрілочка)
                       Розв'язання:
16-2=14(м.)
Відповідь:14 марок у Сашка.

Природознавство

Учні презентували проекти "Чим славиться моє місто". Дякую тим батькам, чиї діти підготували такі проекти. Адже діти уже вдруге виступали перед аудиторією. Більшість тих, хто виступав впевнено розповідав, хтось хвилювався. Але це набуття досвіду. Фото виставлю завтра. Але, на жаль, частина учнів була не готова до презентації. Хтось готовий був тільки читати (а потрібно розповідати), хтось підготував усно, без представлення роботи. А хтось зовсім нічого не зробив. Жаль!!! На п'ятницю повинні бути готові роботи! Нічого нового не вчили.

Комментариев нет

Отправить комментарий