Українська мова
Сьогодні знайомилися із буквосполученням "дз",
яке позначає один звук (дз). Цей звук може бути твердий і м'який. У Букварі відпрацьовували вимову цього звука у різних словах. У зошиті "Малюй-пиши" опрацювали сторінки, що стосуються цього буквасполучення. Зошити зібрала. Працювали у робочому зошиті. Писали букви, склади, слова із орфоргамами, виконували звуко-буквений аналіз слів. Передивилася робочі зошити на наявність роботи над помилками. Є ряд учнів, які цю роботу не виконали. Мабуть, батьки не розуміють, що ця рорбота виконується вдома під їхнім контролем і принесе користь їхнім дітям! На ГПД виконаємо звуко-буквений аналіз перших чотирьох слів із Букваря на с.136, будемо читати сс. 136-137. Текст на с. 137 - переказуємо.
Математика
Працювали над усним рахунком із блокнотами. Помітила, що діти краще знають склад чисел 11-13. У робочому зошиті розв'язували просту задачу, обернену до задачі на зменшення на кілька одиниць, розв'язували приклади та рівняння із круглими числами. У зошиті Петерсон виконували завдання на додавання та віднімання двоцифрових чисел. Уроки 11, 12 завершили. На ГПД будемо виконувати №№2,6,7 (у.13). Знову ж у робочому зошиті не всі виконали роботу над помилками!
Основи здоров'я
Повторювали поняття "Психічна та духовна складова здоров'я", розрізнювали емоції людини та іх вплив на здоров'ялюдини. Пригидали свята, які ми святкуємо протягом року. Згадали емоції, які виникають у ці свята. Прохання за тиждень підготувати разом із дітьми проект "Свята моєї родини" (на аркуші А-4). У центрі аркуша розмістіть фотографію своєї сім'ї, а по колу фото, малюнки, вирізки із журналів, яке свідчать про певне свято, яке святкує Ваша родина. Підпишіть ці свята. У наступний понеділок діти будуть презентувати свої проекти.
Комментариев нет
Отправить комментарий