понедельник, 4 апреля 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжувавли працювати у Букварі над буквою "Ща"
(сс.130-131). Відпрацьовували правильну вимову букви "ща" у словах. Прошу звернути увагу, що діти не завжди вимовляють обидва звуки (шч). На ГПД будемо працювати над виразним читанням текстів на цих сторінках. Працювали у робочому зошиті. Писали букви , склади типу: ля, ню, їв, лє, йо, сьо, ща. Писали диктант слів із орфограмами (ь, ьо, йо, я, є, ю, ї, нн, щ, не з дієсловами - окремо, Вінниця, Південний Буг). Крім того працювали із реченнями. Записували розповідне і утворювали із нього питальне речення (слова розповідне та питальне протрібно знати напам'ять), визначали головні члени речення (підмет, присудок), та слова-предмети, ознаки, дії. Працювали зі словами: добирали слова-родичі; слова, близькі за значенням, протилежні за значенням. На ГПД будемо списувати заголовок та перші 4 рядочки вірша на с.130, визначати слова-предмети, ознаки, дії.
Велике прохання продивитися робочий зошит і дописати прописані мною зразки (адже це робота над помилками).

Математика

Писали на листочках математичний диктант на знання складу чисел 11-13. Результати загалом уже кращі, але іще не всі виявили знання. Працювали у робочому зошиті та у зошиті Петерсон. Розв'язували складені задачі на дві дії, приклади із дужками, рівняння. У рівнянні на додавання називали компоненти (перший доданок, другий доданок, сума). Говорили правило на знаходження невідомого доданка. Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок. Рахували ряди двоцифрових чисел у прямому та зворотньому порядку (у.9, №4). Прохання вдома із дітьми перевірити, чи уміє Ваша дитина рахувати від1 до100, і навпаки. Якщо не вміє - потренуватися. На ГПД будемо виконувати у.9 №7,8.

Комментариев нет

Отправить комментарий