четверг, 12 мая 2016 г.

На уроках

Українська мова

Сьогодні день перевірок. Писали контрольне списування. Встановлювалися рівні за двома критеріями:
каліграфія та грамотність.
Результати такі.
Каліграфія: 17 учнів написали на високий рівень, 9 учнів - на достатній рівень і 4 учні - на середній рівень.
Грамотність: 9 учнів написали на високий рівень, 19 - на достатній рівень і 2 учні - на середній рівень.
Можна було б написати краще. Але учні відвикли старатися, тому багато помилок було допущено при написанні букв, з'єднань. І знову - охайність. Влітку потрібно буде попрацювати над цим. Адже списування, як вид контролю є до кінця четвертого класу.
Перевіряла техніку читання. На жаль, читати почали гірше. Мабуть, мало діти читають вголос. Адже, ті книги, які Ваші діти читають для щоденника читача, вони повинні читати Вам і вголос. Перевірила щоденники читача. Дякую всім, хто веде їх постійно. Прошу завтра принести щоденники читача тих, хто сьогодні їх не здав.
На ГПД читаємо аркуш та переказуємо текст "Кішко, котра година?", на понеділок вчимо вірш (останній із Букваря), писати нічого не будемо.

Проводимо інтенсивно репетиції. 

Тому, прошу, повторювати із дітьми слова до свята, працювати над виразністю. На уроці польської мови частина дітей буде розповідати вірш про букви. Батькам цих дітей потрібно буде підготувати малюнок на аркуші А-4. Я кожному розкажу, що там має бути. Тому запитайте дітей, чи не розповідають вони віршик, і, якщо - так, то підійдіть до мене.

Прошу батьків, хто може, допомогти із портфоліо учнів. 

Підійдіть у школу та розкладіть роботи дітей.

Комментариев нет

Отправить комментарий