вторник, 13 сентября 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжували працювати на д темою "Звуки і букви".

Прошу звернути увагу на написання слів із орфограмами, звуко-буквений аналіз слів.
Вчора ми розпочали звуко-буквений аналіз слів із орфограмами "дз", "дж". Подивіться у зошитах, як вони позначаються у транскрипції (дж із круглою дужкою зверху).
ДЗ: с.15, в.36.

Математика

Розв'язували задачу на різницеве порівняння. Повторювали правило:
Щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше від другого числа, потрібно від більшого числа відняти менше.
Писали зріз на малих аркушах. Перевіряла обчислювальні навички типу:
25+20
25+2
79-20
79-2
60-5
60-25
Нажаль, результат невтішний. Із 27 учнів справилися із завдання лише 7. Це говорить про втрачені навички обчислення влітку. Адже основні помилки на віднімання від 10 (10-2), на додаванння у межах 10. Хоча і є ті, хто не зрозумів віднімання від круглого числа (70-2, 70-22). Звичайно, ми будемо працювати над цим. Але прошу і батьків звернути на це увагу. Такі зрізи тепер будуть кожного дня, щоб побачити тенденцію (сподіваюсь - покращення). Листочки я роздам, а результати запишу у щоденник.
ДЗ: с. 11 № 43, с.12 №50, П. у.6(до кінця).
Читання
Читали та переказували тексти.
ДЗ: с. 15, підготуватися до тесту по розділу "Наче вулик наша школа" (переглянути твори, про що вони, які головні герої...)


Комментариев нет

Отправить комментарий