вторник, 6 сентября 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжували працювати над темою "Звуки і букви".
Говорили про те, що букви ми бачимо і пишемо, а звуки чуємо і вимовляємо. На завтра діти це повинні знати напам'ять. У робочому зошиті писали словниковий диктант під диктовку із коментуванням. Виконували звуко-буквений аналіз слова із транскрипцією, списували речення. Ддомашнє завдання (ДЗ): с. 8, в.14 (письмово). Крім того діти повинні знати напам'ять такі слова близькі за значенням: азбука, абетка, алфавіт (ми їх вчили у 1 класі).
Зошити поміняла. На ГПД ми виконуємо домашнє завдання (відступа.чи від клачної роботи 2 робочі рядки і пишучи заголовок:
Шосте вересня
Домашня робота
А вдома прописуємо букви і буквосполучення, які я винесла на береги (не пропускаючи від ДЗ жодного рядка). Якщо дитина допустила помилки у словах, то відступаючи від домашнього завдання, пишемо заголовок "Робота над помилками" і прописуємо по рядку кожного слова.

Математика

Працювали у робочому зошиті (задача, рівняння, креслили прямокутник та знаходили його периметр). Прошу повторити із дітьми правила:

  1. Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок.
  2. Щоб знайти ціле, потрібно додати його частини.
  3. Щоб знайти частину, потрібно від цілого відняти іншу частину.

У п'ятницю - традиційна самостійна робота.
У зошиті Петерсон опрацьовували у.3.
ДЗ: с.7 №18 (у робочому зошиті), П. у.3 (до кінця).

Читання

Запитувала виразне читання віршів. В основному діти читають виразно. Але є ряд учнів, які не до кінця працюють над виразністю. Оцінки за домашнє читання виставила у щоденник. Сьогодні працювали над оповіданням Л. Вахніної "Кордон". Читали, обговорювали дії головних героїв оповідання.
ДЗ: с.9-10 (виразно читати, відповідати на запитання).

Комментариев нет

Отправить комментарий