пятница, 18 ноября 2016 г.

На уроках

Літературне читання

Перевіряла читання та переказування оповідання. Діти з кожним разом читають все виразніше. Молодці! Переказ запитувала не у всіх, але ті, що переказували - в основному підготувалися дуже добре. Хоча, на жаль, не всі.
Працювали над виразністю читання віршів. Прошу вдома звернути увагу на спеціальні позначки (паузи, інтонаційне виділення слів).

ДЗ: три наступні вірші (читати виразно), два прислів'я - напам'ять.

Математиика

Писали самостійну роботу. На відміну від вчорашньої української мови, математику написали недобре. Із 22 учнів всього 6 оцінок високого рівня (12 - немає), 4 оцінки - 5, є навіть одна двійка. Решта - 7, 8, 9.
Основні помилки:

  • обчислення у прикладах (додавання, віднімання), 
  • плутають знаки +, - ,
  • перетворення метрів, дециметрів у сантиметри,
  • три учні не справилися із задачею,
  • неохайність
Прошу вдома виконати роботу над помилками і попрацювати над усним рахунком.
На ГПД будемо працювати у зошиті Петерсон.

Природознавство

Опитування вивченого вдома було у вигляді тесту. Загалом, результати хороші.
Опрацьовували теми "Як змінюється життя звірів  восени" та "Зв'язки мыж живою ы неживою природою".
Крім того, провела попередню бесіду щодо наступного проекту "Як тварини готуються до зими"
Ми створили план роботи над проектом
1. Вибрати тварину.
2. Опрацювати літературу (2-3 книги).
3. Використати інтернет ((відео, фото).
4. Обговорити в групах, розподілити між членами групи тварин ( у кожного своя).
5. Оформити проект.
6. Захист.
Пропоную розподіл груп та тварин для проекту:
І група
Бабійчук Р., Барабаш С., Бикова С., Власюк М., Галайко Д., Гамєєва П.(Комахи)
ІІ група
Гончарук М., Горчук О., Гродська А., Гдічінська Д., Довгань Д., Залюбівський Д. (риби).
ІІІ група
Зубань І., Кабриль М., Кириченко К., Клепко О., Кушнір І., Кущ М. (плазуни).
ІV група
Лампіга В., Литвинчук М., Меркулов С., Негода А., Олексюк Ю., Поляков В., Семенчук В. (птахи).
V група
Семенюк Д., Сікорський С., Слободянюк Т., Слободянюк Я., Ставінов І., Стегняк Т., Тросюк Д. (звірі).
Проект діти будуть виконувати  на наступну п'ятницю, а на середу ДЗ: с. 60-63.

Цікава математика

1.   Розшифруй приклад: * + 9 = *4.
2.    Мама купила яблука, сливи, груші та вишні. Вона хоче зварити з них три сорти варення і один компот. Скількома способами це можна зробити?
3.    У десятилітровій каністрі 10 л молока. Як з неї за допомогою двох каструль місткістю 7 л і 3 л відлити 5 л молока?
4.          В черзі стояла не першою Маня.
Галя не перша була й не остання.
Віра за Манею зразу стояла.
Другою хтось був, та тільки не Алла.
 Іра — за Аллою через одну.
Тож розв'яжіть цю задачу складну!

5.    Кінцеві пункти автобусного маршруту– А і Б. Якщо їхати від А до Б, то зупинка К – четверта, якщо їхати від Б до А, то ця зупинка – дев’ята. Скільки всього зупинок між А і Б?

Комментариев нет

Отправить комментарий