вторник, 22 ноября 2016 г.

На уроках

Українська мова

       Сьогодні продовжили тему "Прикметник". Вели мову про те, що прикметники відповідають не тільки на запитання який? яка? яке? які?, а і на запитання  чий? чия? чиє? чиї? 
В умовах проживання у центральній Україні нам важко утворювати форму присвійних прикметників (чий? чия? чиє? чиї?). Тому ми багато тренувалися над утворенням таких прикметників.

Ручка, яка належить мамі, татові - мамина, татова,
стіл - мамин, татів (а не татин),
село - мамине, татове.
       Звичайно, з першого разу це важко. Але, якщо звертати на це увагу, то навичка з'явиться.
Особливу увагу хочу звернути на суфікс ин у словах мамина, сестрина, доччина і т. ін. Він пишеться із буквою "и". Поки що поняття "суфікс" ми не знаємо, але звертати увагу на написання ненаголошеного (и) у таких словах потрібно. Діти дуже часто допускають у них помилки.
ДЗ: с.123, в.323.

Математика

Працювали над геометричною задачею (ускладненою) на знаходження периметра прямокутника. Розв'язували рівняння. Перевіряла уміння розв'язування задачі, яку пояснювала вчора.
 Із 24 учнів справилися 23. Але у деяких учнів оцінка була знижена за:

  •  неправильний короткий запис, 
  • неправильне пояснення,
  • неохайність, 
  • неточність у записах.
Дана робота показала, що учні уміють працювати та запам'ятовувати на уроці. Але не завжди хочуть. Тому, вимагайте від них самостійно працювати і вдома, але під вашим контролем.
Зошити роздала. Прошу не забувати виконувати роботу над помилками.
ДЗ: с. 55 №304, с.57  N 316, П. с.75 - 76.

Літературне читання

На жаль, урока не було. ДЗ - те ж саме.

Завтра шкільна олімпіада з природознавства буде проводитися під час уроку хореографії. Підготуватися учням, які вибороли І -V місця.

Комментариев нет

Отправить комментарий