Українська мова
Сьогодні продовжили тему "Прикметник". Вели мову про те, що прикметники відповідають не тільки на запитання який? яка? яке? які?, а і на запитання чий? чия? чиє? чиї?В умовах проживання у центральній Україні нам важко утворювати форму присвійних прикметників (чий? чия? чиє? чиї?). Тому ми багато тренувалися над утворенням таких прикметників.
Ручка, яка належить мамі, татові - мамина, татова,
стіл - мамин, татів (а не татин),
село - мамине, татове.
Звичайно, з першого разу це важко. Але, якщо звертати на це увагу, то навичка з'явиться.
Особливу увагу хочу звернути на суфікс ин у словах мамина, сестрина, доччина і т. ін. Він пишеться із буквою "и". Поки що поняття "суфікс" ми не знаємо, але звертати увагу на написання ненаголошеного (и) у таких словах потрібно. Діти дуже часто допускають у них помилки.
ДЗ: с.123, в.323.
Математика
Працювали над геометричною задачею (ускладненою) на знаходження периметра прямокутника. Розв'язували рівняння. Перевіряла уміння розв'язування задачі, яку пояснювала вчора.Із 24 учнів справилися 23. Але у деяких учнів оцінка була знижена за:
- неправильний короткий запис,
- неправильне пояснення,
- неохайність,
- неточність у записах.
Зошити роздала. Прошу не забувати виконувати роботу над помилками.
ДЗ: с. 55 №304, с.57 N 316, П. с.75 - 76.
Літературне читання
На жаль, урока не було. ДЗ - те ж саме.Завтра шкільна олімпіада з природознавства буде проводитися під час уроку хореографії. Підготуватися учням, які вибороли І -V місця.
Комментариев нет
Отправить комментарий