Літературне читання
Перевіряла читання та переказування двох текстів: "Молодець проти олвець" та "Казка про яблуньку". Обговорювали частини тексту "Казка про яблуньку". У дітей були по-різному позначені зачин та кінцівку.Все ж таки, зачин такий:
На узліссі, біля рову, де дідусь мій пас корову, кучеряве, як вільце, зеленіло деревце.
А кінцівка ось:
От і казка невеличка вам про яблую, про дичку.
У класі читали оповідання "Покинуте кошеня". Обговорювали життєві ситуації, пов'язані із темою тексту. Розмірковували, як потрібно вчинити, коли на вулиці зустрінеш покинуту тварину.
ДЗ: сс. 63-65 (виразно читати).
Математика
Писали контрольну роботу. Результати, як на мене, чудові. Із 24 учнів 11 - робіт високого рівня, 12 -достатній. Хоча є учні, які могли б написати краще, але вони допустили помилки із неуважності.ДЗ: Петерсон - до кінця, крім №№ 84, 87. С. 82 - це задачі з цікавої математики. Тому №№89, 90, 94, 95 виконуємо у зошит з цікавої математики, а решта номерів у зошиті П за бажанням.
На ГПД ми зробили все, крім цікавої математики і № 88 (потрібно скопіювати і вирізати фігури та вклеїти їх у квадрат).
Природознавство
Сьогодні отримала величезне задоволення від презентації проектів "Приготування тварин до зими".Діти чудово підготувалися, завдяки батькам. Дуже гарно розповідали про тварин і про їхню підготовку до зими. Хоча кілька учнів або розгубилися, або недостатньо вдома потренувалися виступати на загал. Більшість робіт чудово оформлені!. Щиро дякую за плідну творчу роботу.
ДЗ: не задавала, але нагадую, що у середу контрольна робота по темі "Осінь. Тварини восени. Робота людей восени".
Комментариев нет
Отправить комментарий