суббота, 5 ноября 2016 г.

На уроках

Літературне читання

Перевіряла виразне читання віршів "Пряля" та "Розмова про сонце". Загалом діти читали виразно. Але ряду учнів потрібно попрацювати над виразністю.
Додому задала вірш Л Глібова напам'ять на вівторок.

Математика

Писали контрольну роботу. На жаль, результати гірші,  ніж я очікувала. Мабуть, канікули далися взнаки. Але будемо далі працювати. У понеділок виконаємо роботу над помилками і я виставлю тематичні оцінки у щоденник (у аркуші із тематичними оцінками).
На ГПД вчила віднімати письмово трицифрові числа з переходом через розряд.
Розміщую коментар до прикладу третього (с.55 N1):


  • Двісті тридцять два зменшити на сто сорок п'ять.
  • Віднімаємо одиниці: від двох одиниць відняти п'ять одиниць ми не можемо, тому позичаємо один десяток.
  • Один десяток - це десять одиниць. Десять одиниць і дві одиниці - разом дванадцять одиниць.
  • Від дванадцяти одиниць відняти п'ять одиниць - дорівнює сім одиниць. Записуємо під одиницями.
  • Віднімаємо десятки. У десятках уже не три, а два. Від двох десятків відняти чотири десятки ми не можемо. Позичаємо одну сотню. 
  • Одна сотня - це десять десятків. Десять десятків і два десятки - разом дванадцять десятків.
  • Від дванадцяти десятків відняти чотири десятки - дорівнює вісім десятків.
  • Віднімаємо сотні. У сотнях уже не два, а один. Від однієї сотні відняти одну сотню - дорівнює нуль сотень. Нуль на початку ми не записуємо.
  • Ми отримали число 87.
Спочатку здається, що цей коментар важкий. Але повірте, що саме такий коментар до обчислення дасть найкращі результати.
Фото додам у вайбер. Сюди його не можу завантажити.
PS Діти, які були на ГПД всі ці приклади розв'язувати із коментуванням.

Комментариев нет

Отправить комментарий