Літературне читання
Перевіряла виразне читання віршів "Пряля" та "Розмова про сонце". Загалом діти читали виразно. Але ряду учнів потрібно попрацювати над виразністю.Додому задала вірш Л Глібова напам'ять на вівторок.
Математика
Писали контрольну роботу. На жаль, результати гірші, ніж я очікувала. Мабуть, канікули далися взнаки. Але будемо далі працювати. У понеділок виконаємо роботу над помилками і я виставлю тематичні оцінки у щоденник (у аркуші із тематичними оцінками).На ГПД вчила віднімати письмово трицифрові числа з переходом через розряд.
Розміщую коментар до прикладу третього (с.55 N1):
- Двісті тридцять два зменшити на сто сорок п'ять.
- Віднімаємо одиниці: від двох одиниць відняти п'ять одиниць ми не можемо, тому позичаємо один десяток.
- Один десяток - це десять одиниць. Десять одиниць і дві одиниці - разом дванадцять одиниць.
- Від дванадцяти одиниць відняти п'ять одиниць - дорівнює сім одиниць. Записуємо під одиницями.
- Віднімаємо десятки. У десятках уже не три, а два. Від двох десятків відняти чотири десятки ми не можемо. Позичаємо одну сотню.
- Одна сотня - це десять десятків. Десять десятків і два десятки - разом дванадцять десятків.
- Від дванадцяти десятків відняти чотири десятки - дорівнює вісім десятків.
- Віднімаємо сотні. У сотнях уже не два, а один. Від однієї сотні відняти одну сотню - дорівнює нуль сотень. Нуль на початку ми не записуємо.
- Ми отримали число 87.
Фото додам у вайбер. Сюди його не можу завантажити.
PS Діти, які були на ГПД всі ці приклади розв'язувати із коментуванням.
Комментариев нет
Отправить комментарий