вторник, 29 ноября 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжили роботу над темою "Прикметник". Вчора був урок розвитку мовлення. Діти училися створювати загадку.
Для цього робимо кілька кроків.


  • Обираємо предмет
        Мило
  • Добираємо до нього кілька ознак (прикметників). Обовєязково прикметники мають бути у тому ж роді, що і іменник.
       Кольорове, пахуче, тверде.
  • Записуємо їх у стовпчик
      Кольорове
      пахуче
      тверде
  • До кожного із прикметників добираємо іменник, у якого є така ж ознака. Іменник може бути іншого роду.
      Кольорове          олівець
      пахуче                квітка
      тверде                камінь
  • Тепер у кожному рядку записуємо після прикметника кому і слова а не.
  • Виходить загадка
     Кольорове, а не олівець,
     пахуче, а не квітка, 
     тверде, а не камінь.   (Мило)

Сьогодні добирали до прикметників синоніми та антоніми.
ДЗ: с. 125, в. 330 (1 - усно, 2 - письмово), в. 333 (1,2,3 - усно, 4 - письмово)

Математика

Розв'язували задачу обернену до задачі на збільшення на кілька одиниць (Було, дали, стало).
У цій задачі ціле - "стало", а "було" та "дали" - частини". Щоб знайти те, що "було", потрібно знайти частину (від цілого відняти іншу частину).
Крім того, знайомилися із одиницями вимірювання маси (центнер, кілокрам).
1 ц = 100 кг
Розв'язували приклади на перетворення центнерів у кілограми та навпаки.
Вчилися додавати та віднімати круглі числа
50 + 70 - це 5 десятків плюс 7 десятків - дорівнює 12 десятків. 12 десятків - це число 120.
Ми тільки почали додавати круглі числа, але завтра перевірю розуміння даного обчислення.
ДЗ: с.65 № 365, 368, П у. 2.

Літературне читання

Перевіряла виразне читання. Багато дванадцяток, але є діти, які читають не достатньо виразно.
На наступному уроці пишемо тест по вивчених творах
ДЗ: с.53-65 (повторити) 

Комментариев нет

Отправить комментарий