Українська мова
Продовжили роботу над темою "Прикметник". Вчора був урок розвитку мовлення. Діти училися створювати загадку.Для цього робимо кілька кроків.
- Обираємо предмет
- Добираємо до нього кілька ознак (прикметників). Обовєязково прикметники мають бути у тому ж роді, що і іменник.
- Записуємо їх у стовпчик
пахуче
тверде
- До кожного із прикметників добираємо іменник, у якого є така ж ознака. Іменник може бути іншого роду.
пахуче квітка
тверде камінь
- Тепер у кожному рядку записуємо після прикметника кому і слова а не.
- Виходить загадка
пахуче, а не квітка,
тверде, а не камінь. (Мило)
ДЗ: с. 125, в. 330 (1 - усно, 2 - письмово), в. 333 (1,2,3 - усно, 4 - письмово)
Математика
Розв'язували задачу обернену до задачі на збільшення на кілька одиниць (Було, дали, стало).У цій задачі ціле - "стало", а "було" та "дали" - частини". Щоб знайти те, що "було", потрібно знайти частину (від цілого відняти іншу частину).
Крім того, знайомилися із одиницями вимірювання маси (центнер, кілокрам).
1 ц = 100 кг
Розв'язували приклади на перетворення центнерів у кілограми та навпаки.
Вчилися додавати та віднімати круглі числа
50 + 70 - це 5 десятків плюс 7 десятків - дорівнює 12 десятків. 12 десятків - це число 120.
Ми тільки почали додавати круглі числа, але завтра перевірю розуміння даного обчислення.
ДЗ: с.65 № 365, 368, П у. 2.
Літературне читання
Перевіряла виразне читання. Багато дванадцяток, але є діти, які читають не достатньо виразно.На наступному уроці пишемо тест по вивчених творах
ДЗ: с.53-65 (повторити)
Комментариев нет
Отправить комментарий