вторник, 24 января 2017 г.

На уроках

Українська мова

Продовжили працювати над темою "Речення".
Сьогодні відпрацьовували уміння утворювати питальні речення із розповідного.
Наприклад:
Михайлик читає цікаву книгу. (Розповідне)
Щоб утворити питальне речення, потрібно одне зі слів замінити питальним словом (запитанням) і поставити його на початок речення.

Михайлик читає цікаву книгу.
Хто читає цікаву книгу? 
Михайлик читає цікаву книгу.
Що робить Михайлик?
Михайлик читає цікаву книгу. 
Яку книгу читає Михайлик?
Михайлик читає цікаву книгу. 
Що читає Михайлик?
Ці навички ми будемо  відпрацьовувати далі на наступних уроках.
Крім того, писали словниковий диктант, повторювали частини мови, підмет, присудок.
ДЗ: с. 90, впр. 230 (утворити та записати речення, звуко-буквений аналіз виділених слів)

Математика

Розв'язували задачу на три дії.
Наприклад:
Максим вирізав 17 сніжинок, Тарас на 8 сніжинок більше, а Олена - на 5 сніжинок менше, ніж Тарас. Скільки сніжинок вони вирізали разом?
Розв'язували приклади із дією множення, складені рівняння.
Крім того, писали зріз на уміння розв'язати нове рівняння. перевіряла навички усного обчислення у межах 100. Оцінка у щоденник виставлена середня за усну і письмову роботу.
ДЗ: П. у. 6 (№ 10 письмово у зошит).
Зразок для ДЗ
Дано: АBCD - прямокутник
          а = 5 м
          в = 3 м
Знайти: Р - ? м, S - ? м
  Розв'язання:
1) Р = а + в + а + в
    Р = (підставляємо числа)
    Р = (результат)
2) S = а . в
    S = (підставляємо числа)
    S = (результат)
Відповідь: периметр прямокутника ...м, площа - ...м.

Літературне читання

Перевірила виразне читання віршів Т. Г. Шевченка. Вірш напам'ять не встигла перевірити у всіх, тому перевірю завтра у решти дітей. Домашнє завдання не задавала.

Комментариев нет

Отправить комментарий