Українська мова
Продовжили працювати над темою "Речення". Готувалися до завтрашної перевірної роботи.У граматичному завданні потрібно буде із непоширеного речення утворити поширене розповідне. Визначити у ньому підмет, присудок та частини мови. Потім із нього утворити одне питальне та спонукальне речення. Звуко-буквений аналіз одного слова.
Математика
Розв'язували задачі на дію множення та геометричну задачу на знаходження периметра та площі прямокутника. Крім того, працювали над виразами на порядок виконання дій, із блокнотами над усним рахунком.Знайомилися із циркулем, вчилися креслити коло. На жаль, половина учнів не взяли циркулі. А на батьківських зборах я говорила, що з цього тижня будемо працювати із циркулями. І дітям теж було сказано на сьогодні принести циркулі. Жаль...
У п'ятницю також працюємо із циркулями.
Природознавство
Писали самостійну роботу з теми "Звірі взимку". Результати будуть завтра.Сьогодні вели бесідупроте, які турботи у людей взимку.
Із п'ятниці працюємо над проектом "Жива природа взимку". Я поділила дітей на три групи по рядах. Ряд біля фортепіано має тему "Звірі взимку", середній ряд - "Птахи взимку", ряд біля вікна - "Рослинми взимку". Прошу батьків домовитися, кому яка тварина, птах, рослина дістанеться. На п'ятницю діти повинні знати, про кого вони будуть робити проект, і що саме там буде. А на наступну середу повинен бути готовий проект на міцному аркуші А-4, складеному вдвоє (як книжечка).
Зверху ( на титульній сторінці) - підписати:
Проект на тему
"...."
учениці (учня) 2-І класу
школи-ліцею №7
Прізвище, Ім'я
Всередині має бути: фотографії, цікава інформація про те, як зимує тварина (рослина), малюнки, схеми і т. ін.
Комментариев нет
Отправить комментарий