Українська мова
Сьогодні останній урок з теми "Речення". Тому писали самостійну роботу. Роботи перевірила, оцінки виставила.Крім того, працювали нат побудовою діалогу. Раніше на уроках ми складали діалоги усно. Сьогодні ж - записали. Завтра підсумкова перевірна робота - усний діалог.
Даю три теми: "У бібліотеці", "У магазині", "Розмовав із хворим товаришем по телефону".
Математика
Працювали над задачами ( обернені )Наприклад:
1. У трьох кошиках 15 яблук, у кожному порівну. Скільки яблук у одному кошику?
3 кошики - 15 ябл.
1 кошик - ? ябл.
Розв'язання:
15 : 3 = 5 (ябл.)
Це задача на поділ на кілька рівних частин: 15 яблук ділять на 3 частини (3 кошики) і отримують 5 яблук у одній частині (одному кошику)
2.У одному кошику 5 яблук. Скільки потрібно кошиків, щоб розкласти туди 15 яблук?
1 кошик - 5 ябл.
? кошиків - 15 ябл.
Розв'язання:
15 : 5 = 3 (к.)
Це задача на вміщення: у число 15 вмішуємо кілька разів число 5 (5 яблук) і отримуємо 3 частини (3 кошики).
Крім того, працювали над прикладами на порядок виконання дій, розв'язували рівняння, виконували дії з іменованими числами.
Перевірила знання таблиці множення та ділення на 3 (самостійна робота у зошиті).
Результати виставила. прошу попрацювати іще над таблицями на 2 і на 3. Завтра знову перевіряю.
У зошиті Петерсон опрацювали урок 17. Останнє завдання залишаємо на урок цікавої математики (там поясню всім).
Цікава математика
Перевірила завдання. Більшість дітей виконали. Дякую за чудову роботу.
Домашнє завдання на наступний понеділок.
1. Скільки разів протягом доби використовується на електронному табло
будильника цифра 1 при відображенні значення годин від 00 до 23?
2. Є два відра на 10л і на 16л. Як за допомогою цих
відер відлити з бочки 14л води?
3. Переставте одне
число в ряді чисел 20, 17, 14, 5, 11 ,
8, 2 так , щоб усі
числа були розташовані в певному порядку.
4. У саду гуляли гуси і кролики. Всього їх 10, а ніг - 30. Скільки було кроликів і скільки гусей?
Комментариев нет
Отправить комментарий