среда, 22 февраля 2017 г.

На уроках

Українська мова

Працювали над темами "Речення", "Текст".
На наступному тижні перевірка мовних знань з цих тем.
Відпрацьовували навички встановлення зв'язків слів у реченні.
Наприклад:
Яскраве сонечко світить у небі.
Шукаємо підмет і присудок і встановлюємо мі; ними зв'язки за допомогою запитань.
Сонечко (шо робить?) світить;
світить (що? ) сонечко;
Потім шукаємо слова, які пов'язані із підметом та присудком.
сонечко ( яке?) яскраве;
світить (де?) у небі.
Загалом робота виглядає так:
Яскраве сонечко світить у небі.
Сонечко (шо робить?) світить;
світить (що? ) сонечко;
сонечко ( яке?) яскраве;
світить (де?) у небі.
Крім того, утворювали питальні та спонукальні речення. встановлювали частини тексту (зачин, основна частина, кінцівка).
ДЗ у щоденниках.

Математика

Відпрацьовували навички розв'язування прикладів на порядок виконання дій.

  • Розбивали приклад на частини (між знаками + та - поза дужками) над цими знаками ставили галочки.
  • Позначали дужкою "кораблики" між знаками + та -.
  • Розв'язували кожну частину окремо.
  • Виконували дії + та - між цими "корабликами".
  • Записували результат.
Крім того працювали над рівнянням, геометричною задачею, виконували дії з іменованими числами.
ДЗ у щоденнику.

Природознавство

Перевіряла домашнє завдання ( тест). Багато дітей отримали чудові оцінки. Але є діти, які не вчать або погано вчать природознавство. Я попереджала, що всі оцінки буду ставити у журнал, що і зробила.
Минулого разу було загальне ознайомлення із темою "Зміни у природі навесні".
Сьогодні ми більш детально вели бесіду про зміни у неживій природі та про причини цих змін (сонце на обрії та величина дня).
ДЗ у щоденнику.

Комментариев нет

Отправить комментарий