Українська мова
Продовжили працювати над темою "Речення". Сьогодні вели мову про окличні та неокличні речення.Утворювали питальні тра спонукальні речення від розповідного. Говорили, що кожне із них може бути як окличне, так і неокличне.
ДЗ: с. 98, впр.254, слово"Грайся" - звуко-буквений аналіз.
Математика
Продовжили тему "Множення і ділення". Сьогодні познайомилися, як можна записати короткий запис задачі у таблиці. (Один, кількість, всього)Наприклад
До магазину привезли 2 ящики лимонів по 8 кг і 4 ящики апельсинів по 10 кг. На скільки більше привезли апельсинів, ніж лимонів?
1 ящик Кількість Всього
Лимони 8 кг 2 ящ. ? кг
на ? кг більше
Апельсини 10 кг 4 ящ. ? кг
Розв'язували рівняння на дію множення. Для цього вивчили правило.
Щоб знайти невідомий множник, потрібно добуток поділити на відомий множник.
Крім того працювали над прикладами на порядок виконання дій, прикладами на письмове обчислення ( в стовпчик).
ДЗ: с. 99 № 569, 572, П. у.13 (до кінця), у.14 № 1, 2, 3.
Комментариев нет
Отправить комментарий