понедельник, 20 марта 2017 г.

На уроках

Українська мова

Писали контрольне списування у зошитах для перевірних робіт. Загалом оцінки дуже хороші:
20 учнів із 32 написали роботу на високий рівень. Але знову ті ж самі проблеми: неуважність (допускаються помилки), неохайність (виправлення), не всі дружать із каліграфією. Оцінки виставила у щоденники.
Завтра перевіряю знання правила з теми "Мова і мовлення".

Математика

Знайомилися із новим типом задач. Наприклад:
У кошику було 36 груш. звідти взяли 4 груші. У скільки разів більше груш залишилося, ніж взяли.
Ця задача поєднує задачуна знаходження остачі (було, взяли, залишилося) і задачу на кратне порівняння (у скільки разів більше або менше).
Крім того - нове рівняння. Наприклад:
25 : (45 - х ) = 5 
Це рівняння складне, але ми його не можемо спростити (перша дія в дужках, а дію "45 - х" ми виконати не можемо). Шукаємо основну дію (останню у виразі).
Основна дія - ділення. Ставимо над нею галочку. Внизу позначаємо компоненти (ділене, дільник, частка).
25 : ( 45 - х ) = 5;
У нас невідомий дільник. Ми його переписуємо. Щоб знайти невідомий дільник, потрібно ділене поділити на частку.
45 - х = 25 : 5
Ми отримали складне рівняння. Ми можемо його спростити, виконати дію ділення у правій частині, а ліву переписуємо без змін. Далі рівняння розв'язується як завжди.
Ось такий вигляд має рівняння:
25 : ( 45 - х ) = 5;
45 - х = 25 : 5;
45 - х = 5;
х = 45 - 5;
х = 9.
25 : (45 - 40 ) = 5;
5 = 5. 
У зошиті Петерсон працюємо із циркулем. Тому прохання, організувати, щоб циркуль був у дитини в пеналі. Крім того, потренуйте їх креслити коло і подивіться, чи можна вашим циркулем його накреслити.

Літературне читання

Завтра контрольне аудіювання.

Комментариев нет

Отправить комментарий