Українська мова
Писали диктант. На жаль, загальний результат гірший за попередні.Всього 5 оцінок високого рівня, є оцінки середнього та достатнього рівня. Основні помилки: правопис "не" з дієсловами, правопис прийменників (окремо). Відчувається, що у класі давненько не писали диктант. На наступному тижні адміністративний диктант, а через тиждень диктант на кінець теми.
Літературне читання
Писали підсумкову перевірну роботу за літературним твором. Оцінки доволі високі як для такої складної роботи. 18 учнів написали на високий рівень, решта - достатній. Роботи залишаються у класі.Даю зразок роботи, яку писали.
Підсумкова перевірка з літературного читання
Робота з літературним твором (письмово)
Робота з літературним твором (письмово)
2 клас
1. Прочитай
уважно текст.
ВЕДМІДЬ І
ПАВУЧОК
Одного разу після довгої мандрівки по лісу
ведмідь заліз у свій барліг і міцно заснув. А коли прокинувся, то побачив, що по його лапі повзе павучок.
– Що це ти собі надумав? По мені,
ведмедеві, лазити?! – роздратовано
пробурмотів ведмідь
Розсердився на
павучка і
хотів був його вбити.
Що міг вдіяти маленький павучок проти
такого велетня?
–
Даруйте, дядьку, я більше не буду, – почав благати павучок ведмедя. – Відпустіть мене, я вам
ще в пригоді стану.
–
Чим же ти, дрібното, можеш мені послужити? – здивувався старий ведмідь. – Яка
може бути з тебе поміч? –Але
все-таки пожалів маленького і відпустив.
Через деякий час у ліс прийшли мисливці.
Ходять,
блукають
у лісовій гущавині, а
дичини нема. Хотіли вже додому повертатися. Несподівано натрапили на сліди ведмедя і почали за ним
ганятись. Бідний ведмідь
не знав куди подітися, щоб врятуватися від мисливців. Ось-ось виб’ється із сил,
як раптом угледів під
величезною скелею яму і скочив туди.
Павучок це бачив і одразу про все
здогадався. Поліз скоренько
до тої ями і швидко обснував її густою павутиною.
Аж тут біжать мисливці. Прибігли і стали неподалік від скелі.
– А може, наш бурмило сидить у тій ямі, що
під скелею? – сказав один з мисливців.
– Туди він не
міг залізти, – озвався другий мисливець. – Хіба ти не бачиш – там повно павутиння.
Якби ведмідь заліз
туди, то павутиння порвав би. Хіба не так?
– Це правда! – підтвердили інші мисливці. Постояли, покрутилися та й пішли далі.
А старий бурмило сидить собі тихенько в
тій ямі й від
страху – ані живий ані мертвий. Так злякався, бідолаха, що не смів навіть поворухнутися.
Врешті вирішив визирнути – подивитися, чи
нема якої небезпеки. Лізе ведмідь з тої ями і очам своїм не
вірить – яма поснована густим павутинням, а павучок гойдається на ньому і
сміється.
– Бачите, дядьку, – озвався він до
ведмедя, – якби не моє
павутиння, то вас давно не було б на світі. Ви мене тоді пожаліли, то і я вас пожалів. Як
кажуть: «Старе добро не
забувається».
– Щиро тобі дякую, павуче, що ти врятував
мене від смерті,
– відповів старий ведмідь.
Відтоді
ведмідь ставився до павучка з великою повагою і вдячністю.
Прізвище, ім’я________________________________
2.
Виконай завдання
І варіант
1. У якому розділі
книжки можна помістити прочитаний твір?
А «Оповідання про тварин»
Б «Вірші про тварин»
В «Казки про тварин»
2.
Кого
побачив ведмідь, коли прокинувся?
А мисливців
Б павучка
В дядька
3.
Віднови
послідовність подій у творі. Простав цифри в порожні клітинки.
□ Павучок рятує ведмедя.
□ У ліс прийшли мисливці.
□ Розмова мисливців.
□ Знайомство ведмедя з павучком.
□ Ведмідь дякує павучкові.
4. Дай
письмову відповідь на запитання.
Чому ведмідь подякував павучкові?
Прізвище, ім’я________________________________
2.
Виконай завдання.
ІІ варіант
1. Який жанр даного твору?
А Вірш
Б Казка
В. Оповідання
2. Де сховався
ведмідь від мисливців?
А у ямі під скелею
Б під величезною
скелею
В у своєму барлозі
3.
Віднови
послідовність подій у творі. Простав цифри в порожні клітинки.
□ Ведмідь дякує
павучкові.
□ Розмова мисливців.
□ У ліс прийшли
мисливці
□ Знайомство
ведмедя з павучком.
□ Павучок рятує
ведмедя.
4. Дай
письмову відповідь на запитання.
Чому ведмідь ставився з великою повагою до павучка після описаних подій?
Комментариев нет
Отправить комментарий