четверг, 27 апреля 2017 г.

На уроках

Українська мова

Писали диктант. На жаль, загальний результат гірший за попередні.
Всього 5 оцінок високого рівня, є оцінки середнього та достатнього рівня. Основні помилки: правопис "не" з дієсловами, правопис прийменників (окремо). Відчувається, що у класі давненько не писали диктант. На наступному тижні адміністративний диктант, а через тиждень диктант на кінець теми.

Літературне читання

Писали підсумкову перевірну роботу за літературним твором. Оцінки доволі високі як для такої складної роботи. 18 учнів написали на високий рівень, решта - достатній. Роботи залишаються у класі.
Даю зразок роботи, яку писали.
Підсумкова перевірка з літературного читання 
Робота з літературним твором (письмово)
2 клас
1.  Прочитай уважно текст.
ВЕДМІДЬ І ПАВУЧОК
       Одного разу після довгої мандрівки по лісу ведмідь заліз у свій барліг і міцно заснув. А коли прокинувся, то побачив, що по його лапі повзе павучок.
      – Що це ти собі надумав? По мені, ведмедеві, лазити?! – роздратовано пробурмотів ведмідь
      Розсердився на павучка і хотів був його вбити.
      Що міг вдіяти маленький павучок проти такого велетня?
     – Даруйте, дядьку, я більше не буду, – почав благати павучок ведмедя. – Відпустіть мене, я вам ще в пригоді стану.
    – Чим же ти, дрібното, можеш мені послужити? – здивувався старий ведмідь. – Яка може бути з тебе поміч? Але все-таки пожалів маленького і відпустив.
     Через деякий час у ліс прийшли мисливці. Ходять,
блукають у лісовій гущавині, а дичини нема. Хотіли вже додому повертатися. Несподівано натрапили на сліди ведмедя і почали за ним ганятись.  Бідний ведмідь не знав куди подітися, щоб врятуватися від мисливців. Ось-ось виб’ється із сил, як раптом угледів під величезною скелею яму і скочив туди.
       Павучок це бачив і одразу про все здогадався. Поліз скоренько до тої ями і швидко обснував її густою павутиною.
       Аж тут біжать мисливці. Прибігли і стали неподалік від скелі.
      – А може, наш бурмило сидить у тій ямі, що під скелею? – сказав один з мисливців.
      – Туди він не міг залізти, – озвався другий мисливець. – Хіба ти не бачиш – там повно павутиння. Якби ведмідь заліз туди, то павутиння порвав би. Хіба не так?
     – Це правда! – підтвердили інші мисливці. Постояли, покрутилися та й пішли далі.
      А старий бурмило сидить собі тихенько в тій ямі й від страху – ані живий ані мертвий. Так злякався, бідолаха, що не смів навіть поворухнутися.
     Врешті вирішив визирнути – подивитися, чи нема якої небезпеки. Лізе ведмідь з тої ями і очам своїм не вірить – яма поснована густим павутинням, а павучок гойдається на ньому і сміється.
     – Бачите, дядьку, – озвався він до ведмедя, – якби не моє павутиння, то вас давно не було б на світі. Ви мене тоді пожаліли, то і я вас пожалів. Як кажуть: «Старе добро не забувається».
     – Щиро тобі дякую, павуче, що ти врятував мене від смерті, – відповів старий ведмідь.
    Відтоді ведмідь ставився до павучка з великою повагою і вдячністю.
Прізвище, імя________________________________
2.    Виконай завдання
І варіант
1. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
А  «Оповідання про тварин»
Б  «Вірші про тварин»
В  «Казки про тварин»
2. Кого побачив ведмідь, коли прокинувся?
А  мисливців
Б  павучка
В  дядька
3. Віднови послідовність подій у творі. Простав цифри в порожні клітинки.
 Павучок рятує ведмедя.
 У ліс прийшли мисливці.
 Розмова мисливців.
 Знайомство ведмедя з павучком.
 Ведмідь дякує павучкові.
4. Дай письмову відповідь на запитання.
Чому ведмідь подякував павучкові?

Прізвище, імя________________________________
2.    Виконай завдання.
ІІ варіант
1. Який жанр даного твору?
А  Вірш
Б  Казка
В. Оповідання
2. Де сховався ведмідь від мисливців?
А у ямі під скелею
Б під величезною скелею
В у своєму барлозі
3. Віднови послідовність подій у творі. Простав цифри в порожні клітинки.
Ведмідь дякує павучкові.
□ Розмова мисливців.
У ліс прийшли мисливці
Знайомство ведмедя з павучком.
Павучок рятує ведмедя.
4. Дай письмову відповідь на запитання.
Чому ведмідь ставився з великою повагою до павучка після описаних подій?

Комментариев нет

Отправить комментарий