понедельник, 18 сентября 2017 г.

На уроках

Літературне читання

    Читали та переказували першу та другу частину тексту "Наша мова". Більшість дітей прекрасно читали та переказували. Але прошу звернути увагу при читанні на наголоси у словах, особливо у тих, де ці наголоси вказані.
    Опрацьовували третю частину тексту. Додому - читати та переказувати.

Математика

    Працювали над розв'язуванням задач та прикладів. Особливу увагу зхвертала на дії з іменованими числами та геометричну задачу на знаходження сторони квадрата за периметром та площі квадрата.
    Крім того, працювали у зошиті Петерсон (урок 8). Діти уже повинні знати, що:

  • множина складається із елементів;
  • є елементи, які належаить множині і елементи, які не належать множині;
  • множина може мати підмножину (множина класу, а підмножини: хлопчики та дівчатка цього класу); 
  • множину можна розбити на частини (множина фруктів у кошику, а частини -  яблука та груші);
  • множина може бути порожньою, якщо у ній немає елементів (множина дорослих чоловіків, які навчаються у 3-І класі);
  • множини можуть перетинатися (одні діти класу займаються спортом, а інші - малюванням. Є діти, які належать і до однієї, і до другої множини: малюють і займаються спортом).
    ДЗ: с. 21 №124, П. у. 8 (№9 у робочий зошит)

Українська мова

    Продовжили роботу над темою "Текст". Сьогодні вели бесіду про абзаци. Чому текст поділяється на абзаци, як позначається абзац (початок та кінець абзацу). Писали у зошиті мало,  більше розмовляли.
    ДЗ: с.33, впр.61 (дібрати до тексту заголовок, списати перші два абзаци, у реченнях позначити підмет та присудок).

Комментариев нет

Отправить комментарий