Літературне читання
Читали та переказували першу та другу частину тексту "Наша мова". Більшість дітей прекрасно читали та переказували. Але прошу звернути увагу при читанні на наголоси у словах, особливо у тих, де ці наголоси вказані.Опрацьовували третю частину тексту. Додому - читати та переказувати.
Математика
Працювали над розв'язуванням задач та прикладів. Особливу увагу зхвертала на дії з іменованими числами та геометричну задачу на знаходження сторони квадрата за периметром та площі квадрата.Крім того, працювали у зошиті Петерсон (урок 8). Діти уже повинні знати, що:
- множина складається із елементів;
- є елементи, які належаить множині і елементи, які не належать множині;
- множина може мати підмножину (множина класу, а підмножини: хлопчики та дівчатка цього класу);
- множину можна розбити на частини (множина фруктів у кошику, а частини - яблука та груші);
- множина може бути порожньою, якщо у ній немає елементів (множина дорослих чоловіків, які навчаються у 3-І класі);
- множини можуть перетинатися (одні діти класу займаються спортом, а інші - малюванням. Є діти, які належать і до однієї, і до другої множини: малюють і займаються спортом).
Українська мова
Продовжили роботу над темою "Текст". Сьогодні вели бесіду про абзаци. Чому текст поділяється на абзаци, як позначається абзац (початок та кінець абзацу). Писали у зошиті мало, більше розмовляли.
ДЗ: с.33, впр.61 (дібрати до тексту заголовок, списати перші два абзаци, у реченнях позначити підмет та присудок).
Комментариев нет
Отправить комментарий