Українська мова
На цьому тижні ми завершили тему "Речення". Написали підсумкові роботи з даної теми. А саме : залік з правил та контрольний діалог. А на минулому тижні була самостійна робота із реченням (характеристика речення. визначення головних членів речення, складання схеми речення). Саме ці роботи приорітетні при виставленні тематичної оцінки.
Сьогодні тематична оцінка з української мови буде виставлена.
Саме ці види робіт і враховувалися при складанні мною саморстійної роботи.
На жаль, самостійна робота написана дітьми погано. Всього 4 роботи високого рівня, 20 робіт написані на 7, 8, 9. Є такі оцінки, як 2, 3, 4. Основні помилки допущені у рівнянні. Учні забули, а батьки не допомогли згадати правила на знаходження невідомих компонентів у рівнянні. Самостійна робота з правил, на жаль, не була стимулом для вивчення цих правил.
Крім того, ряд учнів до цих пір не знають таблицю множення та ділення. Були допущені помилки у прикладах на дії з круглими числами. Хоча такі приклади уже давно нами розв'язується.
Всі оцінки виставленні у журнал і, звичайно будуть враховуватися при виставленні тематичної оцінки. Але попереду є час. Тому потрібно працювати, щоб виправити ситуацію.
Прошу виконати із дітьми роботу над помилками.
У четвер ми знайомилися із загадками. Домашнє завдання: придумати і записати 3 загадки (про рослину, чварину, шкільне приладдя.
Ми у другому класі уже вчилися писати такі загадки.
Даю алгоритм складання загадки:
солодкий, а не мед,
смугастий, а не зебра,
великий, а не слон.
З поважної причини у четвер урок не був проведений. На наступному тижні починаємо тему "Грунт. Корисні копалини"
На цьому тижні ми завершили тему "Речення". Написали підсумкові роботи з даної теми. А саме : залік з правил та контрольний діалог. А на минулому тижні була самостійна робота із реченням (характеристика речення. визначення головних членів речення, складання схеми речення). Саме ці роботи приорітетні при виставленні тематичної оцінки.
Сьогодні тематична оцінка з української мови буде виставлена.
Математика
Протягом тижня працювали над розв'язуванням задач, прикладів із круглими числами, на позатабличне ділення та множення, на дії з іменованими числами, на порядок виконання дій.Саме ці види робіт і враховувалися при складанні мною саморстійної роботи.
На жаль, самостійна робота написана дітьми погано. Всього 4 роботи високого рівня, 20 робіт написані на 7, 8, 9. Є такі оцінки, як 2, 3, 4. Основні помилки допущені у рівнянні. Учні забули, а батьки не допомогли згадати правила на знаходження невідомих компонентів у рівнянні. Самостійна робота з правил, на жаль, не була стимулом для вивчення цих правил.
Крім того, ряд учнів до цих пір не знають таблицю множення та ділення. Були допущені помилки у прикладах на дії з круглими числами. Хоча такі приклади уже давно нами розв'язується.
Всі оцінки виставленні у журнал і, звичайно будуть враховуватися при виставленні тематичної оцінки. Але попереду є час. Тому потрібно працювати, щоб виправити ситуацію.
Прошу виконати із дітьми роботу над помилками.
Літературне читання
Працювали над малими формами усної народної творчості: прислів'я, загадки, скоромовки. Діти гарно вивчили прислів'я та скоромовки.У четвер ми знайомилися із загадками. Домашнє завдання: придумати і записати 3 загадки (про рослину, чварину, шкільне приладдя.
Ми у другому класі уже вчилися писати такі загадки.
Даю алгоритм складання загадки:
- Вибираємо предмет (кавун)
- Добираємо 3-4 ознаки (круглий, солодкий, смугастий, великий)
- Добираємо до ознак інші предмети з такими ж ознаками (круглий - м'яч; солодкий - мед; смугаста - зебра; великий - слон)
- Записуємо ознаку і навпроти предмет, а між ними записуємо слова: а не.
- Виходить загадка
солодкий, а не мед,
смугастий, а не зебра,
великий, а не слон.
Природознавство
На цьому тижні виставила тематичні оцінки з теми "Вода. Повітря".З поважної причини у четвер урок не був проведений. На наступному тижні починаємо тему "Грунт. Корисні копалини"
Комментариев нет
Отправить комментарий