понедельник, 9 октября 2017 г.

На уроках

Літературне читання

    На минулому тижні завершили тему "Від слова до книги". Написали аудіювання, виконали роботу над помилками.  Результати не дуже втішні, але виставлені у щоденники та журнал.
На жаль, помітила, що діти мало зараз читають, особливо вголос. Тому вирішила перевірити щоденники читача. Чекала їх тиждень. І на сьогодні щоденники читача мені здали лише 20 учнів. Батькам оголошувала про необхідність їх здати. Роблю висновок, шо ряду батьків все рівно, які результати у їхніх дітей.
   У четвер проводила самостійну роботу по тексту "Бібліотека - затишний дім для зустрічі читача з книгою". Оскільки це  домашній текст і запитання були вкінці тексту, за результатами написаних робіт, розумію, що домашнє завдання не виконується або виконується чсастково. Жаль... Тому що літературне читання зараз - це предмет, який займає одне із найголовніших місць у навчанні. Тут ми вчимося виразно читати, розуміти прочитане, чітко і правильно висловлювати свої думки.
    Сьогодні перевіряла читання та переказування казки "Кирило Кожум'яка". Над читанням потрібно працювати краще.
ДЗ сс.50-53 (читати, переказувати)

Українська мова

     Протягом попереднього тижня працювали над темою "Речення". Складали розповідні речення, визначали у них головні члени речення, утворювали із розповідних речень питальні та спонукальні.
    Крім того, складали схеми до речень. Таку схему до поданого речення ми будемо вчитися складати протягом тижня, а учні повинні будуть виконати таке завдання на самостійній роботі.
    У четвер писали диктант та виконували граматичне завдання із реченням. Найбільша проблема при написанні диктанта - написання прийменників з іменниками (окремо). У граматичному завданні найчастіше допущені помилки у визначенні частин мови.
    Працювали над складанням письмового діалога. На уроці літературного читання складали діалог "У бібліотеці" (усно), а діти писали вдома письмово. На уроці української мови писали  діалог "У магазині". Прошу попрацювати над цими діалогами (вивчити). Адже на наступному тижні тематична контрольна робота "Складання діалога" (письмово).
    Сьогодні працювали із словами у словниковому диктанті, працювали над складанням схеми до речення.
ДЗ: с.49, впр. 98 (2 - списати останнє речення та скласти до нього схему), повторити правила про речення.

Математика

Протягом тижня написали підсумкову контрольну роботу. Результати доволі хороші, враховуючи систему оцінювання. Але були допущені помилки, яких не очікувала. Працювали над розв'язуванням задач, рівнянь, прикладів. І в п'ятницю вирішила перевірити уміння дітьми розв'язувати задачу на зведення до одиниці. На жаль 7 учнів не справилися із задачею, 6 учнів не розв'язали рівняння.. Діти просто не знають правил на знаходження невідомих компонентів. Прошу повторити з ними правила і перевірити їх.
     Сьогодні знайомилися із новою задачею "На суму двох добутків". Вона записується у таблиці "1, кількість, всього". Крім того, повторювали геометричну задачу на знаходження периметра та площі прямокутника, розв'язували рівняння.
ДЗ: П у. 18 №8 ( в робочому зошиті), с.31 № 193, П у. 19 (до кінця).







Комментариев нет

Отправить комментарий