пятница, 1 декабря 2017 г.

На уроках

Українська мова
Вчора писали диктант, виконували розбір слів за будовою. Результати диктантів мене засмутили. Всього 4 учні написали диктант на високий рівень. Дуже багато виправлень.
Мабуть, все-таки, накопичилась "нестаранність" учнів у класних та домашніх роботах. Діти перестали старатись писати, а потім і старатись думати. Крім того, робота над помилками у половини дітей виконується формально ("заміна букви" - напроти всіх слів у колонці "Правило").
Диктанти з кожним разом будуть все важчі і важчі. Ми вивчаємо все більше орфограм, з'явилися слова із ненаголошеними (е), (и), які диктуються нечітко.  Прийменники і префікси тепер диктуються злитно. І дитина повинна перевіряти, коли пишеться окремо, а коли разом.
Наприклад:
без капелюха (без мого капелюха) - окремо;
безголосий (без мій голосий - такого не буває) - разом;
у лісі (у великому лісі) - окремо,
уночі (у великій ночі - такого не буває) - разом.
Правило (яке уже говорилося дітям): якщо між словами можна вставити слово, пишемо окремо, якщо ні - разом.
Що стосується розбору слів за будовою, то більшість дітей добре виконали це завдання.
Перевіряла знання правил про закінчення, основу, корінь, префікс, суфікс. Більша частина дітей вивчили правила. Але третина їх не знає або знає частково.
Математика
Сьогодні писали самостійну роботу. Результати не кращі за українську мову. Всого 6 оцінок високого рівня. Бачу, що діти не налаштовані працювати.
У вівторок контрольна робота з математики.
Шановні батьки! Звертаюсь до вас із проханням. Допоможіть своїм дітям. Почніть їх контролювати та допомагати, якщо потрібно!!!

Комментариев нет

Отправить комментарий