пятница, 14 сентября 2018 г.

На уроках

З 10.09 по 14.09 проводилося багато різних уроків. Зупинюся на найголовнішому.

Математика

За цей тиждень розв'язували задачі геометричні на знаходження периметра та площі, задачі на порівняння деяких дданих, на збільшення (зменшення) на кілька одиниць або у кілька разів, на зведення до одиниці.
Задачі на зведення до одинпиці тепер записуємо тільки у таблицю.
Наприклад така задача. Першого дня за 4 години друкарка надрукувала 40 сторінок. Другого дня вона працювала з такою ж продуктивністю. Скільки сторінок вона надрукує за 7 годин?
            1 год   Кількість  Всього
І дня    ? ст.       4 год         40 ст.
          однаково
ІІ дня   ? ст.       7 год          ? ст.
Крім того посилено працювали над прикладами на порядок виконання дій, рівняннями, перетворенням іменованих чисе та діями з ними.
У зошиті Петерсон також працюємо над нерівностями. Закінчили урок 5. У понеділок превіряю зошити Петерсон.
Сьогодні писали самостійну роботу. Результати кращі, ніж були на минулому тижні. Із 29 учнів:
високий рівень - 8 оцінок;
достатній рівень - 15 оцінок.

Українська мова

Основна тема "Текст"
Про текст учні повинні знати:

  • Текст - це кілька речень, розміщені у певній послідовності і пов'язані однією думкою. 
  • Текст має тему та мету.
  • До тексту можна дібрати заголовок.
  • Текст складається із зачину, основної частини і кінцівки.
  • Типи текстів: текст-розповідь, текст-міркування, текст-опис.
  • Серед текстів є художні та науково-популярні.
У четвер писали переказ. Діти отримали зошити із результатами. Прохання виконати роботу над помилками, не тільки граматичними, а й стилістичними.
На наступному тижні адміністративний контрольний диктант.

Літературне читання

Читаємо та переказуємо тексти.
Познайомилися із поняттями "міф, легенда, переказ, казка".
На понеділок читати текст без переказування. Але сам текст діти повинні добре знати. У понеділок буде перевірна робота "Робота з текстом" по даній казці.

Комментариев нет

Отправить комментарий