З 10.09 по 14.09 проводилося багато різних уроків. Зупинюся на найголовнішому.
Задачі на зведення до одинпиці тепер записуємо тільки у таблицю.
Наприклад така задача. Першого дня за 4 години друкарка надрукувала 40 сторінок. Другого дня вона працювала з такою ж продуктивністю. Скільки сторінок вона надрукує за 7 годин?
1 год Кількість Всього
І дня ? ст. 4 год 40 ст.
однаково
ІІ дня ? ст. 7 год ? ст.
Крім того посилено працювали над прикладами на порядок виконання дій, рівняннями, перетворенням іменованих чисе та діями з ними.
У зошиті Петерсон також працюємо над нерівностями. Закінчили урок 5. У понеділок превіряю зошити Петерсон.
Сьогодні писали самостійну роботу. Результати кращі, ніж були на минулому тижні. Із 29 учнів:
високий рівень - 8 оцінок;
достатній рівень - 15 оцінок.
Про текст учні повинні знати:
На наступному тижні адміністративний контрольний диктант.
Познайомилися із поняттями "міф, легенда, переказ, казка".
На понеділок читати текст без переказування. Але сам текст діти повинні добре знати. У понеділок буде перевірна робота "Робота з текстом" по даній казці.
Математика
За цей тиждень розв'язували задачі геометричні на знаходження периметра та площі, задачі на порівняння деяких дданих, на збільшення (зменшення) на кілька одиниць або у кілька разів, на зведення до одиниці.Задачі на зведення до одинпиці тепер записуємо тільки у таблицю.
Наприклад така задача. Першого дня за 4 години друкарка надрукувала 40 сторінок. Другого дня вона працювала з такою ж продуктивністю. Скільки сторінок вона надрукує за 7 годин?
1 год Кількість Всього
І дня ? ст. 4 год 40 ст.
однаково
ІІ дня ? ст. 7 год ? ст.
Крім того посилено працювали над прикладами на порядок виконання дій, рівняннями, перетворенням іменованих чисе та діями з ними.
У зошиті Петерсон також працюємо над нерівностями. Закінчили урок 5. У понеділок превіряю зошити Петерсон.
Сьогодні писали самостійну роботу. Результати кращі, ніж були на минулому тижні. Із 29 учнів:
високий рівень - 8 оцінок;
достатній рівень - 15 оцінок.
Українська мова
Основна тема "Текст"Про текст учні повинні знати:
- Текст - це кілька речень, розміщені у певній послідовності і пов'язані однією думкою.
- Текст має тему та мету.
- До тексту можна дібрати заголовок.
- Текст складається із зачину, основної частини і кінцівки.
- Типи текстів: текст-розповідь, текст-міркування, текст-опис.
- Серед текстів є художні та науково-популярні.
На наступному тижні адміністративний контрольний диктант.
Літературне читання
Читаємо та переказуємо тексти.Познайомилися із поняттями "міф, легенда, переказ, казка".
На понеділок читати текст без переказування. Але сам текст діти повинні добре знати. У понеділок буде перевірна робота "Робота з текстом" по даній казці.
Комментариев нет
Отправить комментарий