вторник, 10 сентября 2019 г.

На уроках

Я досліджую світ
1.У ранковому колі грали у гру "Дощик". Віталися один з одним. (Прошу вдома проговорити із дітьми слова привітання "Привіт, Владику!"...(фото у вайбері)
2.Знайомилися із осередками класу:

  • Осередок навчання
  • Осередок відпочинку
  • Осередок науки
  • Осередок творчості
  • Осередок тиші
  • Класна бібліотека. 
Кожен учень обирав собі осередок, який сподобався (фото у вайбері).
3. Обговорювали у групі, чому обрали саме цей осередок. Грали у гру "Телефон".
4. У групах обговорювали за картинками правила поведінки на уроках та на перерві.
Це все дуже важливо для організації роботи в класі.
Математика
1. Працювали із цифровим рядом (попереднє, наступне числа, сусіди числа, яке число між двома числами). Додавали до числа 1.
2. Зошит Петерсон, урок 3. Тема "Розрізнення предметів за кольором, формою, розміром".
№1, 2  Кольори у прямому та зворотньому порядку.
№ 3 Порядок потрапляння намистинок у банку.
№ 6 Продовжити ряд за заданою послідовністю.
№ 7 Розфарбувати фігури за поданими кольорами.
№№6, 7 виконувалися на групі продовженго дня (ГПД).
Прошу батьків звернути увагу на те, як Ваша дитина орієнтується у поняттях "попереднє число", "наступне число". Діти повинні знати кольори: жовтий, синій, зелений, червоний; геометричні фігури: круг, квадрат, прямокутник, трикутник.
Українська мова
1. Буквар - с. 9. Діти повинні знати, що мовлення буває писемне та усне. 
Усне: говоримо та слухаємо, писемне - пишемо та читаємо. (фото у вайбері)
2. Зошит "Малюю..." с. 6 (повністю), с. 7 (тільки малюнок).

Завтра беремо до школи:

  1. Я досліджую світ (підручник, зошит)
  2. Фізична культура
  3. Українська мова (підручник, зошит)
  4. Математика (підручник, зошит)
  5. Малювання (олівці)


Комментариев нет

Отправить комментарий