вторник, 22 октября 2019 г.

На уроках

Тема тижняТехніка, яка допомагає

Тема дня
Як потоваришувати з технікою?

ЯДС (Природознавча освітня галузь)

1. Ранкове коло

  • Привітання ланцюжком із вживанням звертання (Миколо, Мишку, Настю, Артемію, Маріє...)
  • Ланцюжком називали техніку, яку зустріли сьогодні вранці (Як допомогла?)
  • Порівнювали рукотворні об'єкти із природніми тілами.
2. Щоденні новини (дата, погода)
3. Робота з малюнком (має бути у них в записнику).

  • Відшуковували малюнки техніки, які накладені один на другий та розфарбовували.
  • З'ясували, що всі прилади електричні.
  • Дослідили правила поводження з електроприладами.
4. Робота з LEGO.

  • У групі індивідуально вибирали деталі лего за певним кольором.
  • Складали частини цілого (індивідуально).
  • Складали техніку майбутнього, добирали назву, яка користь для людини.
  • Презентація виробу перед класом.

Математика



  • Завершували останній урок у зошиті Петерсон №1. Прошу на завтра перевірити, чи все виконано у зошиті, і принести до школи. Створюємо портфоліо учнів.
  • Працювали на аркушах. Повторювали вивчене.
  • Прошу завтра принести зошит Петерсон №2.

Українська мова



  • Працювали з Букварем (с. 33). Досліджували артикуляційний апарат (вимовляючи звуки).
  • Працювали із артикуляційним апаратом, вимовляючи голосні звуки (а, о, у, е, и, і).             Голосні звуки вимовляються без перешкод. Утворюються тільки за допомогою повітря , голосу та форми губ.
  • Працювали у зошиті з друкування. Надрукували слово "телефон", порахували кількість букв, кількість голосних звуків та визначили кількість складів. У зошиті це має виглядати так:
           ТЕ ЛЕ ФОН       7 Б.    3 СКЛ.

  • Зошит "Малюю...": с. 36. Віршик читати.



Комментариев нет

Отправить комментарий