Тема тижняТехніка, яка допомагає
Тема дняЯк потоваришувати з технікою?
ЯДС (Природознавча освітня галузь)
1. Ранкове коло- Привітання ланцюжком із вживанням звертання (Миколо, Мишку, Настю, Артемію, Маріє...)
- Ланцюжком називали техніку, яку зустріли сьогодні вранці (Як допомогла?)
- Порівнювали рукотворні об'єкти із природніми тілами.
3. Робота з малюнком (має бути у них в записнику).
- Відшуковували малюнки техніки, які накладені один на другий та розфарбовували.
- З'ясували, що всі прилади електричні.
- Дослідили правила поводження з електроприладами.
- У групі індивідуально вибирали деталі лего за певним кольором.
- Складали частини цілого (індивідуально).
- Складали техніку майбутнього, добирали назву, яка користь для людини.
- Презентація виробу перед класом.
Математика
- Завершували останній урок у зошиті Петерсон №1. Прошу на завтра перевірити, чи все виконано у зошиті, і принести до школи. Створюємо портфоліо учнів.
- Працювали на аркушах. Повторювали вивчене.
- Прошу завтра принести зошит Петерсон №2.
Українська мова
- Працювали з Букварем (с. 33). Досліджували артикуляційний апарат (вимовляючи звуки).
- Працювали із артикуляційним апаратом, вимовляючи голосні звуки (а, о, у, е, и, і). Голосні звуки вимовляються без перешкод. Утворюються тільки за допомогою повітря , голосу та форми губ.
- Працювали у зошиті з друкування. Надрукували слово "телефон", порахували кількість букв, кількість голосних звуків та визначили кількість складів. У зошиті це має виглядати так:
- Зошит "Малюю...": с. 36. Віршик читати.
Комментариев нет
Отправить комментарий