Тема тижня: Наша Батьківщина
Тема дняЩо таке Батьківщина?
Я досліджую світ (мовно-літературна галузь)
- Ранкове коло "Де я проживаю?" Кожна дитина розповідала, в якій країні, в якому місті, на якій вулиці живе. На жаль не всі діти знають свою адресу. А повинні знати.
- Вчили вірш
Гарні є і є багаті.
Та найкраще в Україні.
Бо найкраще в рідній хаті.
- Продовження речення: "Батьківщина - це..."
- Стіна слів (у вайбері)
Украаїнська мова
- Розглядали малюнок (с. 24). Відповідали на запитанн "Що відбувається на малюнку?" (діти повинні відповідати на запитання повними реченнями)
- Повторили поняття "Слово" (слова-предмети, слова-ознаки, слова-дії)
- Знайомилися із поняттям "Речення" (Речення складається зі слів. Вони пов'язані між собою)
- У Букварі опрацьовували с. 25.
Досліджували слова у наступних двох віконцях (Це речення. Слова пов'язані між собою).
- Перевіряла читання віршика. З кожним разом діти читають все краще. Дякую!
- Зошит "Малюю..." с. 22-23. Читати вірш на с. 23.
Англійська мова
Працювали у підручнику (с. 12-13). Повторювали кольори та числа.
Зошит - с. 12, завершити впр. 2.
Математика
Зошит Петерсон:Урок 22 (с. 35).
- Знайомилися з числом 4. Де можна зустріти число 4? (4 колеса у машини, 4 лапи, ноги у тварини...)
- Вчилися креслити чотирикутник під лінійку. Прошу вдома потренувати дітей у цьому.
- Знайомилися зі складом числа 4. (На основі малюнка слона. Розпитайтеся про це дітей).
- Писали у робочому зошиті цифри, приклади.
- Познайомилися із поняттям "Парні та непарні числа" (у зошиті: 13; 24).
Комментариев нет
Отправить комментарий