понедельник, 4 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня 

Ігри

Запитання дня
Які ігри бувають?
Чому я люблю бавитися в різні ігри?

ЯДС (мовно-літературна галузь)


  • Ранкове коло. Привітання.
  • Гра "Розваги"
1. Діти об'єднуються  в групи (за допомогою цеглинок LEGO)
2. Виконання завдань-розваг (потанювати, пострибати, інсценізація казки "Ріпка", заспівати пісню, скласти башту із кубиків...)
3. Гра "Кубик запитань"
  • Діти по черзі кидають кубик з гранями від 1 до 6 крапок. 
  • Яка грань випаде, на таке запитання відповідає дитина:
  • Чому ти любиш бавитися?
  • Яка твоя улюблена лічилка?
  • Яка твоя улюблена гра? Чому?
  • У які ігри ти любиш гратися сам, з друзями?...
4. Розгадування ребуса.
5. Гра з LEGO (парна). Скласти та назвати фантастичну тварину.

Українська мова1. Стіна слів: доміно, лото,, лялька, комп'ютер, телефон, смартфон, співанки, забавлянки, лічилки, мирилки, шахи, шашки.

2. Робота у Букварі.

  • Дослідження малюнка (Що відбувається на малюнку? Які ігри рухливі? Настільні? Для вулиці? Для приміщення?).
2. Робота у зошиті для друкування.

  • Списували друкованими буквами слова "шахи", "доміно"
  • Вимовляли та рахували звуки та букви у цих словах
  • Визначали кількість голосних звуків, визначаючи кількість складів.
  • У зошиті має бути записано так:
ШАХИ - 4 зв., 4 б., 2 скл.
ДОМІНО - 6 зв., 6 б., 3 скл.

  • Називали приголосні звуки. Досліджували їх вимову.
  • Прийшли до висновку, що  у першому слові приголосні глухі (При вимові не відчувається вібрації на передній частині шиї)
  • У другому - всі приголосні дзвінкі (При вимові відчувається вібрація на шиї)
3. Робота у зошиті "Малюю..."
Розфарбовували та прописували на с.40-41.

Математика

1. Працювали із числовим рядом

  • Попереднє, наступне, сусіди
  • Додавання та віднімання у межах 6, додавання, віднімання 1 у межах 10.
  • Склад чисел 2, 3, 4, 5.
2. Склад числа 6

  • Із кубиками LEGO досліджували склад числа 6.
  • Завчали напам'ять склад числа 6 (малюнки): 
  • 6 - чайник
  • 1 і 5 - Буратіно з яблуком в руках
  • 2 і 4 - лебідь на стільці
  • 3 і 3 - Метелик (крила метелика)

Розпитайте дітей історію, яку ми  склали на уроці.
3. Повторювали лінії: пряма, крива, ламана.
    З'ясували, що крива та ламана лінії  можуть бути замкнені та незамкнені. Пряма лінія - не замикається.
4.  Зошит Петерсон. Урок 4.
Оскільки у більшості дітей були виконані завдання в уроках 2 та 3,ми сьогодні опрацьовували урок 4. На ГПД опрацювали урок 2  з тими дітьми, у яких не були  виконані завдання. Урок 3 можна опрацювати вдома, або на ГПД у четвер.

Комментариев нет

Отправить комментарий