Тема тижня
Ігри
Запитання дняЯкі ігри бувають?
Чому я люблю бавитися в різні ігри?
ЯДС (мовно-літературна галузь)
- Ранкове коло. Привітання.
- Гра "Розваги"
2. Виконання завдань-розваг (потанювати, пострибати, інсценізація казки "Ріпка", заспівати пісню, скласти башту із кубиків...)
3. Гра "Кубик запитань"
- Діти по черзі кидають кубик з гранями від 1 до 6 крапок.
- Яка грань випаде, на таке запитання відповідає дитина:
- Чому ти любиш бавитися?
- Яка твоя улюблена лічилка?
- Яка твоя улюблена гра? Чому?
- У які ігри ти любиш гратися сам, з друзями?...
5. Гра з LEGO (парна). Скласти та назвати фантастичну тварину.
Українська мова1. Стіна слів: доміно, лото,, лялька, комп'ютер, телефон, смартфон, співанки, забавлянки, лічилки, мирилки, шахи, шашки.
2. Робота у Букварі.- Дослідження малюнка (Що відбувається на малюнку? Які ігри рухливі? Настільні? Для вулиці? Для приміщення?).
- Списували друкованими буквами слова "шахи", "доміно"
- Вимовляли та рахували звуки та букви у цих словах
- Визначали кількість голосних звуків, визначаючи кількість складів.
- У зошиті має бути записано так:
ДОМІНО - 6 зв., 6 б., 3 скл.
- Називали приголосні звуки. Досліджували їх вимову.
- Прийшли до висновку, що у першому слові приголосні глухі (При вимові не відчувається вібрації на передній частині шиї)
- У другому - всі приголосні дзвінкі (При вимові відчувається вібрація на шиї)
Розфарбовували та прописували на с.40-41.
Математика
1. Працювали із числовим рядом- Попереднє, наступне, сусіди
- Додавання та віднімання у межах 6, додавання, віднімання 1 у межах 10.
- Склад чисел 2, 3, 4, 5.
- Із кубиками LEGO досліджували склад числа 6.
- Завчали напам'ять склад числа 6 (малюнки):
- 6 - чайник
- 1 і 5 - Буратіно з яблуком в руках
- 2 і 4 - лебідь на стільці
- 3 і 3 - Метелик (крила метелика)
Розпитайте дітей історію, яку ми склали на уроці.
3. Повторювали лінії: пряма, крива, ламана.
З'ясували, що крива та ламана лінії можуть бути замкнені та незамкнені. Пряма лінія - не замикається.
4. Зошит Петерсон. Урок 4.
Оскільки у більшості дітей були виконані завдання в уроках 2 та 3,ми сьогодні опрацьовували урок 4. На ГПД опрацювали урок 2 з тими дітьми, у яких не були виконані завдання. Урок 3 можна опрацювати вдома, або на ГПД у четвер.
Комментариев нет
Отправить комментарий