понедельник, 18 мая 2020 г.

Дистанційне навчання 18.05 - 22.05

Тиждень 33
Тема "ЛІТО"
Стіна слів, завдання з природознавства, математики у Класрумі.

Понеділок

Українська мова
Буквар
С.77 Розглянути малюнок. Що відбувається на малюнку?
С. 78 Розгадати ребуси.
Списати речення з Букваря (внизу) у робочий зошит. Позначити слова-предмети, ознаки, дії.
Виконати звуко-буквений аналіз слів "Людині", "Дощ". Нагадую, що буква "щ" прозначає два звуки (шч)
Математика

  • Виконати шифрувальник (класрум).
  • Накреслити у робочому зошиті прямокутник КМСР  зі сторонами 3см та 1 см. А потім квадрат АВНО, периметр якого дорівнює периметру прямокутника. Позначити довжину сторін.

Вівторок

Українська мова
Буквар 
С. 79 Вірш "Дивосвіт" читати.
Робочий зошит
Аудіодиктант (фото диктанта надіслати на Е-пошту)
Математика
  • Приклади у Класрумі.
  • Склад числа 11 (вивчити напам'ять за запропонованою казкою). Можете прочитати її дитині. А можна дати самостійно прочитати казку. 
  • До даної казки намалювати ілюстрацію (образотворче мистецтво)
                                            Барабанні палички
              Жили були Барабанні палички. Вони лежали на полиці і мріяли про те, як їх візьме хтось і почне відбивати ритм на барабані. Але ніхто не приходив до них. Барабанні палички лежали і сумували.
              Якось повз проходив Лебідь. Він почув голосне зітхання Барабанних паличок.
            - Чому ви зітхаєте? - запитав Лебідь.
           - Та як нам не зітхати, коли ми повинні барабанити, а, натомість, тільки лежимо в тиші, сумно відповіли палички.
           - Давайте, я буду вами барабанити! Але є проблема. Я можу взяти у дзьоба тільки одну паличку. Потрібно відшукати собі товариша. 
           Лебідь подав оголошення, що шукає товариша для гри барабанними паличками. Невдовзі на оголошення відгукнувся Кит. Йому сподобалась ідея грати на барабані вдвох. 
           І почали Лебідь та Кит (2 і 9) виступати з концертами. На сцену вони ставили великий стілець, обвішаний прапорами (4 і 7) різних країн, а на стілець ставили барабан. Самі ставали по обидва боки барабана і відбивали різні ритми. Публіка була у захваті!
           А найбільше аплодували Сніговик та Верблюд (8 і 3). Їм так сподобалась ідея з такими концертами, що вони захотіли приєднатися до артистів. Вони запропонували свій концертний номер із чайником та яблуком (6 і 5). Лебідь та Кит були здивовані чудовим номером та із задоволенням взяли нових артистів у свою команду. 
           Вони об'їхали багато міст зі своїми концертами. 
Як ти гадаєш, який номер із яблуком та чайником придумали Сніговик та Верблюд?

Середа

Українська мова
Буквар 
С. 79 Вірш напам'ять.
Прошу сьогодні або завтра надіслати відео з віршем на Е-пошту.
Робочий зошит
Диктант, який надіслала у вайбер-групу. Фото надіслати у Е-пошту. Прошу у коментарях написати наскільки швидко чи повільно я диктую. Адже для мене це вперше. Але дитина може відстати. Тоді Ви зупиняєте або повертаєтесь на початок.
Математика
Завдання у Класрумі.

Четвер

Українська мова
Читати текст за посиланням

           
"Історія перша. Про літні канікули"

  • Прочитати текст.
  • Дати відповіді на запитання до тексту.
  • Намалювати ілюстрацію.
Робочий зошит
Диктант у Вайбері.
Математика
Розв'язати приклади (у Класрумі або Вайбер), сфотографувати, надіслати на Е-пошту.
Серед прикладів є на додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходлом через десяток.
Пояснюю правила.
Додавання
При додаванні двоцифрових чисел додаємо спочатку десятки, потім одиниці, а потім з''эднуємо (додаємо) результати.
наприклад: 19 + 14 = (10 + 10) + (9 + 4) = 20 + 13 = 33
Віднімання
При відніманні від зменшуваного віднімаємо число частинами
41 - 37 = 41 - 30 - 7 = 11 - 7 = 4
80 - 64 = 80 - 60 - 4 = 20 - 4 = 16.

Чекаю відео вірша!

П'ятниця

Українська мова
Читаємо власну книгу.
Робочий зошит
Диктант (аудіо) у Класрумі або Вайбер. Надіслати на Е-пошту фото.
Математика
Завдання з цікавої математики (виконуємо пря мо на аркуші. У ког немає змоги роздрукувати, - в робочому зошиті.
У класрумі або Вайбер.
№ 14 Для розв'язання малюємо 2 нитки і на них однакову кількість намистинок, більше трьох.
Оскільки переселили 3 намистинки з однієї на другу, то на одній закреслюємо, а на другій домальовуємо. Порівнюємо.
№ 15 Порахувати відрізки (усі, а їх більше, ніж ми зразу бачимо), відповідь записати.
№ 16 Порахувати, записати.
№ 18 Записати відповідь.
№ 19 Не виконувати, малюнок не точний.
№ 20 Намалювати нову фігуру.
№ 21 Потренуватися креслити малюнки безвідривно.
Повторити склад числа 11.





Комментариев нет

Отправить комментарий