среда, 10 февраля 2016 г.

На уроках

Українська мова

Був урок закріплення знань, тому нову букву не вчили.
Працювали у робочих зошитах. Пригадували написання великих букв, з'єднання малих букв. Писали словниковий диктант, виділяючи орфограми: льон, ґанок, аґрус, кінь, Олена, ванна, коментуючи ці орфограми. Працювали над поділом слів для переносу. Виконували звуко-буквений аналіз слова сьогодні.
Крім того писали на листочках повноцінний диктант із чотирьох речень. Зошити зібрала, роздала нові, а диктанти на завтра перевірю.
Читали текст "На полонині". Діти читають гарно, а ось із переказом - складніше. Я запитала у всіх переказ тексту і, нажаль, менше половини учнів вдома не переказувало текст. Прошу, щоб надалі такого не було. Учили напам'ять вірш "Карпати", прошу його довчити.

Математика

Працювали у робочому зошиті. Саме така задача, приклади та прямокутник будуть у п'ятницю на самостійній роботі. Крім того, у зошиті Петерсон почали знайомство із рівнянням - урок 21 №1,2,3(частково). Ця тема завжди іде важко, тому продовжимо цей урок у п'ятницю.
На ГПД будемо працювати: У20 №3,4, У21 № 5,6. Прохання нічого зайвого не робити.

Природознавство

Писали мінітест на тему "Птахи": 
1. Скільки кінцівок у птахів? (4)
2. Як називаються передні кінцівки? (крила)
3. Як називаються задні кінцівки? (лапи)
4. Вибрати ознаки птахів, притаманні тільки їм: а)дзьоб, б)тулуб, в)пір'я  (а, в)
Дякую батькам, які дослухалися до моїх порад і повторили вивчене вдома, тому ці діти і написали чудово.
 Це такі учні:
Гамєєва Поля
Гончарук Максим
Кушнір Іван
Клепко Саша
Кириченко Катя
Кущ Марійка
Залюбівський Денис
Як бачите, таких дітей дуже мало. Висновок - учні не дуже уважні на уроці, а батьки не дуже уважні при читанні блогу. Прошу, бути більш уважними.
У п'ятницю контрольна робота. Сьогодні нової теми не було. Ми готувалися до контрольної роботи. Питання цієї роботи я давала на батьківських зборах, навіть короткі відповіді. 

Комментариев нет

Отправить комментарий