пятница, 5 февраля 2016 г.

На уроках

Природознавство

Писали тест
з тем:.комахи, риби. Більшість дітей чудово виконали завдання. Ряд учнів допустили помилки, можливо тому, що така робота була вперше. Тест складався із 4 запитань, до кожного запитання було подано дві відповіді, дітям потрібно було вибрати правильну відповідь. Знайомилися із класом птахів. Обговорювали будову птахів (тулуб, голова, 4 кінцівки: 2 лапи і 2 крила, хвіст). Головна ознака птахів: тіло вкрите пір'ям, птахи мають дзьоб. У підручнику сс. 80-81.

Математика

Писали самостійну роботу. Результати мене втішили, зважаючи на те, що така робота писалася вперше. Діти на руки отримали перевірені роботи та завдання, з якими працювали. Вдома вони повинні виконати роботу над помилками, тими, які дитина допустила. Через 4 клітинки від класної роботи у робочому зошиті пишемо:
           Робота над помилками
Задача
виконуємо задачу
Приклади
 Якщо помилок немає - така робота не виконується. Помилками вважається: неправильний короткий запис, неправильно виконаний приклад, неправильно накреслений прямокутник, неправильне обчислення суми всіх сторін прямокутника. Прохання виконати роботу над помилками, а саму роботу повернути у понеділок.
У зошиті Петерсон розпочали урок 17. На ГПД - завершимо. 

Образотворче мистецтво

Малювали фарбами сніговиків, але роботи не роздала, залишаю у портфоліо дітей.

Трудове навчання

Вирізали сніжинки. Нажаль, поки що це дається важко. Давайте дітям вдома різати ножицями.

Комментариев нет

Отправить комментарий