суббота, 12 марта 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжили роботу із буквою "ї". У
зошиті " Малюй-пиши" дописали с.81, виконали звуко-буквений аналіз слова,    у віршику позначили слоаа-предмети, ознаки, дії. Речення зааершили та визначили у них основу речення (головні слова у реченні). Працювали у робочому зошиті. Писали під диктовку букви, склади. Писали із коментуванням слова, виділяючи орфогоами (ьо, йо, ь, я, ї, нн, ґ, велику букву у власних назвах). До слова "Ліс" добирали слова-родичі (лісник, лісови, лісовий, лісок). Добирали до слів слова, протилежні за значенням.
Читали та переказували текст про Київ. Дякую тим, хто гарно підготувався. Крім того, опрацювали тексти на сс.118-119. Вели бесіду про гроші та про людей, які зобоажені на українських купюрах. Розпитайте дітей про це. На ГПД - читаємо сс.118-119, текст на с.119 переказуємо, у робочий зошит списуємо заголовок та два перші речення (с.119), позначаємо слова-предмети, ознаки, дії.

Математика

Працювали над двома задачами, на збільшення на кілька одиниць та над оберненою до задачі на суму (разом). Крім того працювали над прикладами типу 18-7, 13+5. У зошиті Петерсон опрацювали частину уроку 35. Прошу завершити цей урок і підготувати зошит до здачі.

Основи здоров'я

Вели бесіду про місця переходу дороги.  У підручнику це с.84-87.

Комментариев нет

Отправить комментарий