среда, 6 апреля 2016 г.

На уроках

Українська мова

Продовжували працювати із буквою "ЕФ".
У Букварі читали та переказували вчорашній текст. На жаль, не всі працюють над переказуванням. Крім того читали сс. 134-135 (тексти про жираф). У зошиті "Малюй-пиши дописали сторінки із буквою "ЕФ"; у віршику визначили слова-предмети, ознаки, дії; склали речення із розкиданих слів, змінивши їх, та підкреслили підмет та присудок. Працювали у робочому зошиті. Писали під диктовку букви, склади, слова із орфограмами. Працювали із реченням: записували розповідне речення, утворювали із нього питальне та спонукальне.
Мама зварила смачний борщ. (розповідне)  Хто зварив смачний борщ? (питальне)  Мамо, звари смачний борщ! (спонукальне)  Вкінці спонукального речення може бути як крапка, так і знак оклику. Нове для нас - спонукальне речення. Це речення, у якому когось спонукають до дії. Дітям пояснювала, що у цьому реченні ми когось просимо, звертаючись до нього. Слово "спонукальне" потрібно вивчити.
Крім того повторювали  слова-родичі, слова; близькі за значенням; слова, протилежні за значенням. Завтра буде диктант та граматичне завдання:

  • визначення у реченні підмета та присудка;
  • визначення слів-предметів, ознак, дій;
  • утворення питального речення із розповідного;
  • добір слів, близьких за значенням, слів, протилежних за значенням;
  • добір слів-родичів.
 На ГПД будемо читати та переказувати тексти про жираф, списувати заголовок, 1, 2 речення на с. 134 та позначати слова-предмети, ознаки, дії.

Математика

Працювали із цифровими блокнотами (усний рахунок). Писали самостійну роботу на склад чисел 11-13. Результати сьогодні набагато кращі. Дякую тим батькам, які працюють із дітьми вдома над цим. Працювали у робочому зошиті. Розв'язували задачу на дві дії, приклади із дужками, приклади на додавання та віднімання іменованих чисел (2 дм 4 см + 2 дм 5 см), креслили відрізки. Саме такі завдання будуть у п'ятницю на самостійній роботі. На ГПД будемо виконувати №№3,4 (у.11).
Природознавство
Вели бесіду про рослини, які зникають у природі. Знайомилися із "Червоною книгою України". На п'ятницю потрібно підготувати проект про одну рослину із "Червоної книги України"

Комментариев нет

Отправить комментарий