Українська мова
Преревіряла техніку читання учнів.Результати записані олівцем у щоденнику. Завтра запишу ручкою. Писали диктант та граматичні завдання. Диктант написали гірше. Всього 3 результати високого рівня. А от граматичне завдання - краще! На жаль, дуже багато виправлень. Прошу працювати із дітьми над охайністю письма. На вихідних прошу виконати роботу над помилками. Нагадую, що слово, у якому допущена помилка, прописується кілька разів у рядку. Якщо речення написано із малої букви - переписуємо все речення. Переписувати весь диктант недоречно. Граматичне завдання, виконане із помилкою, переробляється.
На ГПД будемо читати аркуш та списувати 5, 6 речення із тексту про жирафа, позначати "хмарки".
Цікава математика
- У офісі стояло 5 столів, у них всього 17 шухляд. Частина столів мають по 3 шухляди і частина - по 4 шухляди. У скількох столах по 3 шухляди і у скількох по 4 шухляди?
- Є три хлопчики - Богдан, Олег і Денис, та одна дівчинка - Марічка. Скількома способами можна їх вишикувати в один ряд так, щоб Марічка не була крайньою?
- У двох пеналах всього 13 олівців. У першому пеналі - на 3 олівці більше, ніж у першому. Скільки олівців у кожному пеналі?
- Люда, Оля та Тетянка обмінялися фотографіями. Скільки фотографій вони при цьому використали?
Комментариев нет
Отправить комментарий