Українська мова
Вчора працювали над темою "Буквосполучення "дз", "дж". Відпрацьовували вимову та написання слів зі звуками (дз), (дз'), (дж).Працювали над звуко-буквеним аналізом слів. Сьогодні вели бесіду про звук (ґ) та букву "ґе". Записали 8 слів із цією буквою, які потрібно запам'ятати.
Писали диктант ізграматичним завданням. Перевірила. Прошу виконати із дітьми роботу над помилками.
ДЗ: с. 38, в. 103. Потрібно списати фразеологізми та пояснити, що вони означають.
Літературне читання
Перевіряла знання тексту казки "Цап та Баран" (письмово у зошиті). Результати (оцінки) - у щоденниках. Читали казку "Круть та Верть". обговорювали цю казку. Шукали у тексті відповіді на запитання (працювали із текстом). така робота - це підготовка то контрольної роботи зчитання, яка так і називається "Робота з текстом"ДЗ: Казка "Круть та Верть", читати, відповідати на запитання вкінці тексту.
Математика (вчора)
Працювали над задачею, яка включає різницеве порівняння. Виконували дії з іменованими числами (одиниці вимірювання часу, довжини, гроші). У зошиті Петерсон опрацьовували у. 16.ДЗ: с. 27, № 38, 39 (1), П. у. 16 (до кінця).
Природознавство
Тема: Показники погоди. Звідки беруться хмари. Як виникає вітер. Основні моменти записали у зошит.ДЗ: с. 26 - 29.
Цікава математика
1. Назвіть
два числа, де кількість цифр дорівнює кількості букв, з яких
складаються назви цих чисел.
2.
У
Петрика було два бідони об’ємом 2 і 7 літрів . Як за допомогою цих бідонів Петрику
набрати з ріки рівно 3 л
води ?
3. Круглий стіл
Навколо круглого стола зібралась групка немала:
Леся
поруч із Сашком, Катря поруч із Мишком,
А праворуч від
Катрусі —її подруга Ганнуся.
Від Сашка праворуч Стас. Підпиши, де кожен з нас.
4.
У сім’ї кілька дітей. Одна дитина
говорить, що в неї є брат і сестра. Друга – що в неї немає жодної сестри.
Скільки в сім’ї дітей? Скільки дівчаток? Скільки хлопчиків?
5.
У
бабусі у хліві живуть кролики і гуси – всього 11 тварин, а ніг 30. Скільки було
кроликів і скільки гусей?
Комментариев нет
Отправить комментарий