Українська мова
Сьогодні завершили тему "Іменник". Діти повинні знати:- Іменник - це частина мови, яка означає назву предметами або явища і відповідає на запитання Хто? Що?
- Уміти розпізнавати власну та загальну назви
- Уміти утворювати від однини множину і навпаки.
- Уміти розпізнавати істоти і неістоти та ставити до них запитання.
- Уміти розпізнавати чоловічий, жіночий, середній рід, добираючи до них слова "він, вона, воно".
- Уміти добирати синоніми та антоніми до іменників.
Математика
Працювали над розв'язанням задач різного типу. Головне - уміти аналізувати задачу.
НОВЕ! Почали розв'язувати вирази з дужками на три дії. Крім того, нове оформлення задачі геометричної.
Дано: АВСД - прямокутник
а=6 см
в= 2 см
Знайти:Р - ? см
Розв'язання:
Р = а+в+а+в
Р=6см+2см+6см+2см
Р=16см
Відповідь: периметр прямокутник 16 см.
Іще ми пов'язуємо приклади на письмове додавання та віднімання, рівняння на дві дії (складені).
Завтра невеличка самостійна робота по прикладах і рівняннях.
Дано: АВСД - прямокутник
а=6 см
в= 2 см
Знайти:Р - ? см
Розв'язання:
Р = а+в+а+в
Р=6см+2см+6см+2см
Р=16см
Відповідь: периметр прямокутник 16 см.
Іще ми пов'язуємо приклади на письмове додавання та віднімання, рівняння на дві дії (складені).
Завтра невеличка самостійна робота по прикладах і рівняннях.
Комментариев нет
Отправить комментарий