вторник, 15 ноября 2016 г.

На уроках

Літературне читання

Перевіряла читання та переказування оповідання. Діти з кожним разом читають все виразніше. Молодці! Переказ запитувала не у всіх, але ті, що переказували - в основному підготувалися дуже добре. Хоча, на жаль, не всі.
Працювали над виразністю читання віршів. Прошу вдома звернути увагу на спеціальні позначки (паузи, інтонаційне виділення слів).

ДЗ: три наступні вірші (читати виразно), два прислів'я - напам'ять.

Математиика

Писали самостійну роботу. На відміну від вчорашньої української мови, математику написали недобре. Із 22 учнів всього 6 очінок високого рівня (12 - немає), 4 оцінки - 5, є навіть одна двійка. Решта - 7, 8, 9.
Основні помилки:

  • обчислення у прикладах (додавання, віднімання), 
  • плутають знаки +, - ,
  • перетворення метрів, дециметрів у сантиметри,
  • три учні не справилися із задачею,
  • неохайність
Прошу вдома виконати роботу над помилками і попрацювати над усним рахунком.
На ГПД будемо працювати у зошиті Петерсон.

Природознавство

Опитування вивченого вдома було у вигляді тесту. Загалом, результати хороші.
Опрацьовували теми "Як змінюється життя звірів  восени" та "Зв'язки мыж живою ы неживою природою".
Крім того, провела попередню бесіду щодо наступного проекту "Як твариниготуються до зими"
ДЗ: с.60 - 63.

Комментариев нет

Отправить комментарий