Літературне читання
Перевіряла читання та переказування оповідання. Діти з кожним разом читають все виразніше. Молодці! Переказ запитувала не у всіх, але ті, що переказували - в основному підготувалися дуже добре. Хоча, на жаль, не всі.Працювали над виразністю читання віршів. Прошу вдома звернути увагу на спеціальні позначки (паузи, інтонаційне виділення слів).
ДЗ: три наступні вірші (читати виразно), два прислів'я - напам'ять.
Математиика
Писали самостійну роботу. На відміну від вчорашньої української мови, математику написали недобре. Із 22 учнів всього 6 очінок високого рівня (12 - немає), 4 оцінки - 5, є навіть одна двійка. Решта - 7, 8, 9.Основні помилки:
- обчислення у прикладах (додавання, віднімання),
- плутають знаки +, - ,
- перетворення метрів, дециметрів у сантиметри,
- три учні не справилися із задачею,
- неохайність
На ГПД будемо працювати у зошиті Петерсон.
Природознавство
Опитування вивченого вдома було у вигляді тесту. Загалом, результати хороші.Опрацьовували теми "Як змінюється життя звірів восени" та "Зв'язки мыж живою ы неживою природою".
Крім того, провела попередню бесіду щодо наступного проекту "Як твариниготуються до зими"
ДЗ: с.60 - 63.
Комментариев нет
Отправить комментарий