пятница, 20 января 2017 г.

На уроках

Літературне читання
Читали та переказували оповідання про Т. Шевченка. Загалом читали та переказували добре, але не всі.
Крім того, знайомилися із творчістю Т. Шевченка як художника та поета. Прошу вдома іще раз розглянути малюнки.
ДЗ: с. 90-91 (вірш напам'ять), с. 91-92 (виразно читати).
Математика
Писали контрольну роботу. Роботи перевірила і ми у класі виконали роботу над помилками. Загалом результати хороші: 16 оцінок високого рівня, решта - достатній. Але, якщо розглянути кожну роботу, то лише сім робіт бездоганні. А у решти - виправлення, безглузді помилки (прояв неуважності). Отже іще є над чим працювати.

Дітям роздані надруковані завдання контрольної роботи, а самі роботи зможете побачити на батьківських зборах.
ДЗ: П. у. 4.
Природознавство
Писали тест по попередньому завданню. Написали погано. У щоденники оцінки виставила, а в журнал - ні.
Основна причина помилок - неуважне читання тексту. Самого тексту було мало, більше малюнків. Тому потрібно було звертати увагу на все.
Сьогодні вели мову про зимові зміни у неживій природі. У зошиті почали записувати ці зміни. Діти, прочитавши новий текст і використовуючи власний досвід, повинні продоважити ці записи.
ДЗ: с. 76-79 (розглянути. вивчити), у зошиті - записати зміни у неживій природі взимку.
Образотворче мистецтво
Сьогодні була тема "Роль композиції у створенні художнього твору". Ми вчилися розміщувати зображення на малюнку, заповнюючи всю площину. Також - заповнювати зображення кольором, не залишаючи білих прогалин. Пропоную переглянути найкращі роботи. Ілюстрації до казки "Колобок" ( олівці)








Комментариев нет

Отправить комментарий