суббота, 28 января 2017 г.

Природознавство

Спілкуючись із батьками, я зрозуміла, що більшості дітей  важко запам'ятати інформацію з підручника. Ви кажете, що інформація неточна, діти не знають, що запам'ятати.

 Дехто пропонує взагалі зменшити або зняти вимоги учителя. Але цього  я зробити не можу. Адже це вимоги Міністерства освіти і науки. Предмет природознавства входить до переліку предметів, що оцінюються. А оцінки ставлять за знання та уміння. Тому я повинна перевіряти елементарні знання з природознавства. Повірте. Все те, про що я запитую, написано у підручнику і розповідається мною на уроках.
Тому пропоную таку допомогу у вивченні матеріалу. Я буду давати "опорний конспект " з теми. Ну дитина із ва ми  повинна це вивчити.
Оскільки у п'ятницю самостійна була написана погано, всі діти, які заробили оцінки нижчі за 10 у понеділок її переписують. І зароблена у понеділок оцінка піде у журнал.


А на середу опорний конспект з теми "Звірі взимку" і інтернет ( щоб розширити знання про те що їдять звірі взимку).

,

Комментариев нет

Отправить комментарий