понедельник, 30 января 2017 г.

На уроках

Українська мова

Працювали над темою "Речення".
Записували та розбирали просте речення (підмет, присудок, частини мови). Нагадую, щоб визначити підмет, потрібно розібратися, про кого, або про що ідеться у реченні.
Утворювали питальні та спонукальні речення від поданого розповідного.

Щоб утворити спонукальне речення, потрібно:

  •  Знайти у реченні підмет та присудок
  • Підмет (іменник) поставити  форму звертання (кличну)
  • Присудок поставити у наказову форму
  • звертання виділити комою.
Наприклад:
Зима прикрашає все навколо білим снігом.
Зима - зимо (звертання);
прикрашає - прикрась (прохання, наказ).
Зимо, прикрась все навколо білим снігом.
ДЗ: с 94, впр. 242 (підм., прис.), "Любить " (звукобуквений ан.)

Математика

Працювали над задачами із дією множення (складні і прості).
Приклад простої задачі:
За кожною партою сидить 2 учні. Скільки учнів сидить за 9 (дев'ятьма) партами?

  • Слово "кожна" означає "одна". Тому вислів "за кожною партою" можна замінити "за однією партою".
  • Мова іде про учнів і вони сиділи за  партою і за 9 партами. Отже основні слова задачі:
1парта
9 парт


  • Короткий запис отримаємо такий:
1парта - 2 учн.
9 парт - ? учн.


  • Оскільки 2 учні повторюються 9 разів (за 9 партами), вираз запишемо: 2 * 9.
  • Задача на дві дії, тому пояснення не записуємо, пишемо відповідь: 18 учнів сиділо за 9 партами.
ДЗ: с. 94, №542, П. у 9.

Природознавство

Як і обіцяла, дала самостійну по темі "Рослини взимку"
У половини дітей результати дуже хороші, але частина батьків проігнорувала моє прохання. Оцінки виставила у журнал. Причому, якщо оцінка гірша за попередню, ставила середню із двох. Крім тих дітей, у кого була оцінка 10, 11. Аркуші із роботами роздала. Можете ознайомитися.

Комментариев нет

Отправить комментарий