Українська мова
Працювали над темою "Речення".Записували та розбирали просте речення (підмет, присудок, частини мови). Нагадую, щоб визначити підмет, потрібно розібратися, про кого, або про що ідеться у реченні.
Утворювали питальні та спонукальні речення від поданого розповідного.
Щоб утворити спонукальне речення, потрібно:
- Знайти у реченні підмет та присудок
- Підмет (іменник) поставити форму звертання (кличну)
- Присудок поставити у наказову форму
- звертання виділити комою.
Зима прикрашає все навколо білим снігом.
Зима - зимо (звертання);
прикрашає - прикрась (прохання, наказ).
Зимо, прикрась все навколо білим снігом.
ДЗ: с 94, впр. 242 (підм., прис.), "Любить " (звукобуквений ан.)
Математика
Працювали над задачами із дією множення (складні і прості).Приклад простої задачі:
За кожною партою сидить 2 учні. Скільки учнів сидить за 9 (дев'ятьма) партами?
- Слово "кожна" означає "одна". Тому вислів "за кожною партою" можна замінити "за однією партою".
- Мова іде про учнів і вони сиділи за партою і за 9 партами. Отже основні слова задачі:
9 парт
- Короткий запис отримаємо такий:
9 парт - ? учн.
- Оскільки 2 учні повторюються 9 разів (за 9 партами), вираз запишемо: 2 * 9.
- Задача на дві дії, тому пояснення не записуємо, пишемо відповідь: 18 учнів сиділо за 9 партами.
Природознавство
Як і обіцяла, дала самостійну по темі "Рослини взимку"У половини дітей результати дуже хороші, але частина батьків проігнорувала моє прохання. Оцінки виставила у журнал. Причому, якщо оцінка гірша за попередню, ставила середню із двох. Крім тих дітей, у кого була оцінка 10, 11. Аркуші із роботами роздала. Можете ознайомитися.
Комментариев нет
Отправить комментарий