Українська мова
Продовжили працювати над темою "Речення".Познайомилися із поняттями "поширене речення" та "непоширене речення" ( поки що визначення запам'ятовувуати необов'язково).
Поширене - у цьому реченні є тільки головні члени речення (підмет, присудок).
Непоширене - крім підмета і присудка є і інші члени речення (слова).
Утворювали непоширені речення та від них - поширені.
Сонечко світить. (Непоширене)
Яскраве сонечко світить у небі. (Поширене)
Від розповідних речень утворювали питальні та розповідні.
Яке сонечко світить у небі?
Яскраве сонечку, світи у небі.
Крім того писали словниковий диктант, перевіряли та обговорювали орфограми у цих словах.
Вивчили нові слова: мільйон, бульйон (орфограми - м'який знак, ЙО).
ДЗ: с. 94 впр. 243
Математика
Продовжили працювати над задачами, які розв'язуються дією множення. Опрацьовували геометричну задачу на знаходження периметра та площі прямокутника (зразок писала раніше). Але змінилася формула знаходження периметра.Раніше вона була така:
Р = а + в + а + в
Оскільки а + в повторюється два рази, ми можемо цю суму помножити на два. Таким чином виходить класична формула знаходження периметра прямокутника:
Р = ( а + в ) * 2
У задачі це виглядає так:
Р = ( а + в ) * 2
Р = (7 + 2) * 2
Р = 18 (см)
S = а * в
S = 7 * 2
S = 14 (см2)
Писали самостійну роботу по задачі на множення. Учні гарно справились із завданням. Хоча, знімались бали за оформлення.
Крім того, уже кілька уроків працюємо із цифровими блокнотами над усним рахунком. Результати - у щоденниках. Прошу звернути на них увагу. Поки що вони не виставляються у журнал. Але це сигнал для батьків - потрібно працювати над цим. Адже остання перевірна робота у ІІ семестрі - саме усний рахунок. І її результати будуть впливати на тематичну, семестрову і річну оцінки.
У зошиті Петерсон познайомилися із дією множення. Вона обернена до дії ділення.
ДЗ: с. 95, № 547, П. у. 10
Літературне читиання
Перевірила виразне читання казок-віршів. Працювали над казкою "Зайчаткова казочка". Обговорювали, чому це саме казка, які ознаки казковості. Обговорювали казкових героїв.ДЗ: сс. 110-112 (читити, переказувати). Спробуємо на наступному уроці написати письмову роботу по цьому тексту (робота із текстом).
Комментариев нет
Отправить комментарий