вторник, 31 января 2017 г.

На уроках

Українська мова

Продовжили працювати над темою "Речення".
Познайомилися із поняттями "поширене речення" та "непоширене речення" ( поки що визначення запам'ятовувуати необов'язково).

Поширене - у цьому реченні є тільки головні члени речення (підмет, присудок).
Непоширене - крім підмета і присудка є і інші члени речення (слова).
Утворювали непоширені речення та від них - поширені.
Сонечко світить. (Непоширене)
Яскраве сонечко світить у небі. (Поширене)
Від розповідних речень утворювали питальні та розповідні.
Яке сонечко світить у небі?
Яскраве сонечку, світи у небі.
Крім того писали словниковий диктант, перевіряли та обговорювали орфограми у цих словах.
Вивчили нові слова: мільйон, бульйон (орфограми - м'який знак, ЙО).
ДЗ: с. 94 впр. 243

Математика

Продовжили працювати над задачами, які розв'язуються дією множення. Опрацьовували геометричну задачу на знаходження периметра та площі прямокутника (зразок писала раніше). Але змінилася формула знаходження периметра.
Раніше вона була така:
Р = а + в + а + в
Оскільки а + в повторюється два рази, ми можемо цю суму помножити на два. Таким чином виходить класична формула знаходження периметра прямокутника:
Р = ( а + в ) * 2
У задачі це виглядає так:
Р = ( а + в ) * 2
Р = (7 + 2) * 2
Р = 18 (см)
S = а * в
S = 7 * 2
S = 14 (см2)
Писали самостійну роботу по задачі на множення. Учні гарно справились із завданням. Хоча, знімались бали за оформлення.
Крім того, уже кілька уроків працюємо із цифровими блокнотами над усним рахунком. Результати - у щоденниках. Прошу звернути на них увагу. Поки що вони не виставляються у журнал. Але це сигнал для батьків - потрібно працювати над цим. Адже остання перевірна робота у ІІ семестрі - саме усний рахунок. І її результати будуть впливати на тематичну, семестрову і річну оцінки.
У зошиті Петерсон познайомилися із дією множення. Вона обернена до дії ділення.
ДЗ:  с. 95, № 547, П. у. 10

Літературне читиання

Перевірила виразне читання казок-віршів. Працювали над казкою "Зайчаткова казочка". Обговорювали, чому це саме казка, які ознаки казковості. Обговорювали казкових героїв.
ДЗ: сс. 110-112 (читити, переказувати). Спробуємо на наступному уроці написати письмову роботу по цьому тексту (робота із текстом).

Комментариев нет

Отправить комментарий